4-5 gadu vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā
Autor
Zaule, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba temats: “4-5 gadu vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā”. Darba autore: Karīna Zaule. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Ineta Helmane. Darba apjoms un saturs: 40 lpp., 3 tabulas, 9 attēli, secinājumi, 5 pielikumi, 17 izmantoti informācijas avoti ( 2 angļu valodā, 6 latviešu valodā, 3 krievu valodā, 6 internet resursi) Pētījuma mērķis: pētīt 4-5 gadus vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā un apkopot ieteikumus 4-5 gadus vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā. Kvalifikācijas darba ietvaros tika analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra un tika veikts pētījums par 4-5 gadu vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšanu, izmantojot integrētas rotaļnodarbības pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma jautājums: kādas metodes veicina skaitļu izjūtas attīstību. Atslēgvārdi: saskarsme, integrētas rotaļnodarbības, 4-5 gadu veci bērni, rotaļas nozīme bērna attīstībā. The topic of the qualification paper: “Promoting the sense of numbers of 4-5 year old children in play”. Author of the work: Karīna Zaule. Scientific supervisor: Dr. paed. Ineta Helmane. Thesis consists of: 40 pages, 3 tables, 9 figures, conclusions, 5 appendices, 17 sources of information used (2 in English, 6 in Latvian, 3 in Russian, 6 Internet resources) The aim of the study: to study the promotion of 4-5 year old children's sense of play in play and to summarize the recommendations of 4-5 year old child's sense of play in play. Within the framework of the qualification work, the pedagogical and psychological literature was analyzed and a study was conducted on the promotion of the sense of numbers of 4-5 year old children using integrated play activities in a pre-school educational institution. Research question: what methods promote the development of a sense of numbers. Keywords: communication, integrated play, 4-5 year old children, the role of play in child development.