dc.contributor.advisor | Helmane, Ineta | |
dc.contributor.author | Zaule, Karīna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T01:04:03Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T01:04:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 87074 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60473 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: “4-5 gadu vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā”. Darba autore: Karīna Zaule. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Ineta Helmane. Darba apjoms un saturs: 40 lpp., 3 tabulas, 9 attēli, secinājumi, 5 pielikumi, 17 izmantoti informācijas avoti ( 2 angļu valodā, 6 latviešu valodā, 3 krievu valodā, 6 internet resursi) Pētījuma mērķis: pētīt 4-5 gadus vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā un apkopot ieteikumus 4-5 gadus vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā. Kvalifikācijas darba ietvaros tika analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra un tika veikts pētījums par 4-5 gadu vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšanu, izmantojot integrētas rotaļnodarbības pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma jautājums: kādas metodes veicina skaitļu izjūtas attīstību. Atslēgvārdi: saskarsme, integrētas rotaļnodarbības, 4-5 gadu veci bērni, rotaļas nozīme bērna attīstībā. | |
dc.description.abstract | The topic of the qualification paper: “Promoting the sense of numbers of 4-5 year old children in play”. Author of the work: Karīna Zaule. Scientific supervisor: Dr. paed. Ineta Helmane. Thesis consists of: 40 pages, 3 tables, 9 figures, conclusions, 5 appendices, 17 sources of information used (2 in English, 6 in Latvian, 3 in Russian, 6 Internet resources) The aim of the study: to study the promotion of 4-5 year old children's sense of play in play and to summarize the recommendations of 4-5 year old child's sense of play in play. Within the framework of the qualification work, the pedagogical and psychological literature was analyzed and a study was conducted on the promotion of the sense of numbers of 4-5 year old children using integrated play activities in a pre-school educational institution. Research question: what methods promote the development of a sense of numbers. Keywords: communication, integrated play, 4-5 year old children, the role of play in child development. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | saskarsme | |
dc.subject | integrētas rotaļnodarbības | |
dc.subject | 4-5 gadu veci bērni | |
dc.subject | rotaļas nozīme bērna attīstībā | |
dc.title | 4-5 gadu vecu bērnu skaitļu izjūtas veicināšana rotaļnodarbībā | |
dc.title.alternative | Promoting the sense of numbers of 4-5 year old children in play | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |