Dialogrunas sekmēšana sižeta lomu rotaļās bērniem 4 gadu vecumā PII
Author
Vitkovska, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore – Aija Vitkovska. Darba tēma- ,,Dialogrunas sekmēšana sižeta lomu rotaļās bērniem 4 gadu vecumā PII”. Darba apjoms: 48 lpp., 6 pielikumi, 13 attēli, 6 tabulas. Darbā tika izmantoti 30 literatūras avoti. Darba mērķis ir pētīt 4 gadus vecu bērnu dialogrunas sekmēšanu sižeta lomu rotaļās PII. Darba uzdevumi: •Analizēt teorētiskos materiālus par dialogrunu. •Izpētīt 4 gadus vecu bērnu dialogrunas veidošanos. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā darbā tika analizēta sižeta lomu rotaļas iespējas dialogrunas sekmēšanā. Teorētiskās literatūras analīze veikta par 4 gadus veciem bērniem, dialogrunas būtību, sižeta lomu rotaļām. Empīriskajā pētījumā ir veikta pedagoģiskā novērošana, pirmsskolas izglītības pedagogu anketēšana. Bērnu dialogrunas sekmēšana veikta pēc izstrādātajiem kritērijiem. Atslēgas vārdi- Sižeta lomu rotaļas, dialogrunas sekmēšana, pirmsskolas izglītības iestāde, 4 gadus veci bērni. Author of the qualification work – Aija Vitkovska. Subject of work: “Promoting the Dialogue in playing the role of children at 4 years of age in PII”. Amount of work: 48 pages, 6 attachments, 13 pictures, 6 tables, 30 sources of literature were used in the work. The aim of the work is to study the promotion of the 4-year-old child dialogue base in the role of the plot in PII. Job Tasks: • Analyze theoretical materials on the dialogue floor. • Explore the formation of a 4-year-old child dialogue house. The qualification work consists of a theoretical and empirical part. The theoretical work analysed the role of the plot in promoting dialogue. An analysis of theoretical literature has been carried out for 4-year-old children, the nature of the dialogue house, the role of the plot for playing. The empirical study has carried out pedagogical observation, anketting of teaching teachers in pre-primary education. The promotion of the child dialogue has been carried out on the basis of the established criteria. Key words - Game of plot roles, promotion of dialogue house, pre-school education institution, 4-year-old children.