dc.contributor.advisor | Kaļķe, Baiba | |
dc.contributor.author | Vitkovska, Aija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T01:04:05Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T01:04:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 87277 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60489 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore – Aija Vitkovska. Darba tēma- ,,Dialogrunas sekmēšana sižeta lomu rotaļās bērniem 4 gadu vecumā PII”. Darba apjoms: 48 lpp., 6 pielikumi, 13 attēli, 6 tabulas. Darbā tika izmantoti 30 literatūras avoti. Darba mērķis ir pētīt 4 gadus vecu bērnu dialogrunas sekmēšanu sižeta lomu rotaļās PII. Darba uzdevumi: •Analizēt teorētiskos materiālus par dialogrunu. •Izpētīt 4 gadus vecu bērnu dialogrunas veidošanos. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā darbā tika analizēta sižeta lomu rotaļas iespējas dialogrunas sekmēšanā. Teorētiskās literatūras analīze veikta par 4 gadus veciem bērniem, dialogrunas būtību, sižeta lomu rotaļām. Empīriskajā pētījumā ir veikta pedagoģiskā novērošana, pirmsskolas izglītības pedagogu anketēšana. Bērnu dialogrunas sekmēšana veikta pēc izstrādātajiem kritērijiem. Atslēgas vārdi- Sižeta lomu rotaļas, dialogrunas sekmēšana, pirmsskolas izglītības iestāde, 4 gadus veci bērni. | |
dc.description.abstract | Author of the qualification work – Aija Vitkovska. Subject of work: “Promoting the Dialogue in playing the role of children at 4 years of age in PII”. Amount of work: 48 pages, 6 attachments, 13 pictures, 6 tables, 30 sources of literature were used in the work. The aim of the work is to study the promotion of the 4-year-old child dialogue base in the role of the plot in PII. Job Tasks: • Analyze theoretical materials on the dialogue floor. • Explore the formation of a 4-year-old child dialogue house. The qualification work consists of a theoretical and empirical part. The theoretical work analysed the role of the plot in promoting dialogue. An analysis of theoretical literature has been carried out for 4-year-old children, the nature of the dialogue house, the role of the plot for playing. The empirical study has carried out pedagogical observation, anketting of teaching teachers in pre-primary education. The promotion of the child dialogue has been carried out on the basis of the established criteria. Key words - Game of plot roles, promotion of dialogue house, pre-school education institution, 4-year-old children. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Sižeta lomu rotaļas | |
dc.subject | Dialogrunas sekmēšana | |
dc.subject | Pirmsskolas izglītības iestāde | |
dc.subject | 4 gadus veci bērni | |
dc.title | Dialogrunas sekmēšana sižeta lomu rotaļās bērniem 4 gadu vecumā PII | |
dc.title.alternative | Promoting the dialogue in playing the role of children at 4 years of age in PII | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |