Pedagogu profesionālās pilnveides programma spēlē balstītas mācīšanās un spēliskošanas metodikas apguvei
Author
Grāvelsiņa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs izstrādāts, lai izprastu pedagogu profesionālās pilnveides programmas izveides un aprobācijas principus, kā arī sekmētu aktīvo mācīšanu izglītībā. Mērķis bija izveidot un aprobēt pedagogu profesionālās pilnveides programmu spēlēs balstītas mācīšanās un spēliskošanas metodikas apguvei. Pētījumam tika lietota secīgā pētījuma dizaina loģika, kurā iekļautas face-validity testēšanas un daļēji strukturēti iesaistītie novērojumi. Tika secināts, ka šāds pētījuma dizains ļauj pētīt un pilnveidot programmu, lai tā būtu dalībniekiem viegli uztverama un sniegtu vadītājam atgriezenisko saiti par nepieciešamajiem labojumiem. Rezultātā tika izstrādāta profesionālās pilnveides programma, kā arī praktiskas shēmas, kas raisa izpratni par terminoloģiju, aktīvās mācīšanas dizaina izveidi un ieteikumiem spēlē balstīta satura izveidei. The master's thesis was written to understand the principles of developing and approbating a professional development program for teachers and to promote active learning in education. The aim was to create and test a Professional Teacher Development Program in the Use of Game-Based Learning and Gamification. Principles of the Sequential research design was used, which included face-validity testings and semi-structured participatoryobservations. It was concluded that this design of the study allows the program to be analyzed and improved so that it is easy for participants to understand and provide feedback to the facilitator on the necessary corrections. Result - professional development program was developed, as well as practical graphs that raise awareness of terminology, active-learning design, and suggestions for creating game-based content.