• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pirmsskolas izglītības iestādes un audzēkņu vecāku komunikācija ikdienā, izmantojot attālinātās komunikācijas iespējas

Thumbnail
View/Open
299-88526-Simkus_Linda_ls10122.pdf (997.0Kb)
Author
Šimkus, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba tēma pirmsskolas pedagoģijā ir “Pirmsskolas izglītības iestādes un audzēkņu vecāku komunikācija ikdienā, izmantojot attālinātās komunikācijas iespējas”. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt mūsdienu pieejamo mediju izmantošanu un to pieredzi attālinātai komunikācijai un sadarbībai starp pirmsskolas iestādi, skolotāju un audzēkņu vecākiem pirmsskolā. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā tiek analizēta teorētiskā literatūra par sadarbību, saskarsmi un komunikāciju, tā īpatnībām starp pirmsskolas personālu un audzēkņu vecākiem pirmsskolā. Otrajā nodaļā tiek analizēta un apkopota pēdējo gadu pieredze, pieejamā informācija, literatūra par attālināto komunikāciju starp pirmsskolas skolotāju un vecāku izmantojot mūsdienās pieejamās medijus iespējas. Trešajā nodaļā empīriskā izpēte anketējot 42 pirmsskolas pedagogus un 48 pirmsskolas audzēkņu vecākus. Kvalifikācijas darbu veido 2 nodaļas, tā apjoms ir 47 lappuses. Darbā izmantotā metodes – literatūras analīze un empīriskā izpēte.
 
The topic of the qualification paper in preschool pedagogy is “Communication of preschool institutions and students in everyday education using remote communication opportunities”. The aim of this study is the use of modern available media and experience for remote communication and collaboration between the preschool institution, teachers and parents of students in preschool. The first chapter of the qualification paper analyzes the theoretical literature on cooperation, communication, its features between preschool staff and parents of students in preschool. The second chapter analyzes and summarizes the experience of the last year, available information, literature on remote communication between the preschool teacher and the parent using the media available today. In the third chapter, empirical research by surveying… preschool teachers and… parents of preschool students. The qualification paper consists of 2 chapters and its volume is 47 pages. The method used in the work - literature analysis and empirical research.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60605
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV