Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorŠimkus, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:21Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88526
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60605
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma pirmsskolas pedagoģijā ir “Pirmsskolas izglītības iestādes un audzēkņu vecāku komunikācija ikdienā, izmantojot attālinātās komunikācijas iespējas”. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt mūsdienu pieejamo mediju izmantošanu un to pieredzi attālinātai komunikācijai un sadarbībai starp pirmsskolas iestādi, skolotāju un audzēkņu vecākiem pirmsskolā. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā tiek analizēta teorētiskā literatūra par sadarbību, saskarsmi un komunikāciju, tā īpatnībām starp pirmsskolas personālu un audzēkņu vecākiem pirmsskolā. Otrajā nodaļā tiek analizēta un apkopota pēdējo gadu pieredze, pieejamā informācija, literatūra par attālināto komunikāciju starp pirmsskolas skolotāju un vecāku izmantojot mūsdienās pieejamās medijus iespējas. Trešajā nodaļā empīriskā izpēte anketējot 42 pirmsskolas pedagogus un 48 pirmsskolas audzēkņu vecākus. Kvalifikācijas darbu veido 2 nodaļas, tā apjoms ir 47 lappuses. Darbā izmantotā metodes – literatūras analīze un empīriskā izpēte.
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper in preschool pedagogy is “Communication of preschool institutions and students in everyday education using remote communication opportunities”. The aim of this study is the use of modern available media and experience for remote communication and collaboration between the preschool institution, teachers and parents of students in preschool. The first chapter of the qualification paper analyzes the theoretical literature on cooperation, communication, its features between preschool staff and parents of students in preschool. The second chapter analyzes and summarizes the experience of the last year, available information, literature on remote communication between the preschool teacher and the parent using the media available today. In the third chapter, empirical research by surveying… preschool teachers and… parents of preschool students. The qualification paper consists of 2 chapters and its volume is 47 pages. The method used in the work - literature analysis and empirical research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmediji
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectpirmsskola
dc.titlePirmsskolas izglītības iestādes un audzēkņu vecāku komunikācija ikdienā, izmantojot attālinātās komunikācijas iespējas
dc.title.alternativeCommunication of preschool institutions and students in everyday education using remote communication opportunities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record