Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorHolšteina, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:25Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88656
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60633
dc.description.abstractDarba autore diplomdarbā “Kā izvērtēt un attīstīt pašvadītas mācīšanas prasmes 7. klases skolēniem” analizējusi pašvadītas mācīšanās prasmes un tās soļus. Darba mērķis ir izpētīt, kā mērķtiecīgi attīstīt skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes, un izstrādāt skolotājiem metodisko materiālu to pilnveidei 7. klases matemātikas mācību procesā. Darbā aprakstītas un analizētas metodes, ko darba autore izmantojusi, attīstot pašvadītas mācīšanās prasmes matemātikā 7. klasē. Izstrādāts metodiskais materiāls, kā attīstīt pašvadītas mācīšanās prasmju soļus pakāpeniski. Pēc teorētiskās analīzes un empīriskā pētījuma rezultātiem var secināt, ka matemātikas stundās, piemēram, plānojot uzdevuma risinājumus, uzraugot risinājuma gaitu un novērtējot to, skolēnam tiek attīstīta prasme pašvadīti mācīties.
dc.description.abstractThe author of the dissertation paper “How to evaluate and develop self-directed learning skills for 7th grade students” has analysed self-directed learning skills and its steps. The aim of the work is to study how to purposefully develop self-directed learning skills and to develop methodologic material for teachers to improve them in the 7th grade mathematics study process. Methods used by the author in developing self-directed learning skills in 7th grade mathematics are described and analysed in the paper. Methodological material on how to develop self-directed learning skill steps gradually has been developed. Based on the results of theoretical analysis and empirical research it can be concluded that in mathematics lessons student develops self-directed learning skill by, for example, planning the solution for a problem, monitoring the progress, and evaluating the solution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectpašvadītas mācīšanās prasmes
dc.subjectplānošana
dc.subjectuzraudzīšana
dc.subjectnovērtēšana
dc.titleKā izvērtēt un attīstīt pašvadītas mācīšanas prasmes 7. klases skolēniem
dc.title.alternativeHow to evaluate and develop self-direct learning skills in the 7th grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record