Digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana vidusskolēniem ekonomikas apgūšanā
Author
Zandere, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autore: Linda Zandere Diplomdarba zinātniskā vadītāja: Lektore, Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina Diplomdarba temats: Digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana vidusskolēniem ekonomikas apgūšanā. Diplomdarbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido 3 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 37 lapas, tajā iekļautas 2 tabulas, 2 attēli, 52 avoti latviešu, angļu un itāļu valodās. Pētāmā problēma: digitālo video resursu “Crash Course” izmantošanas efektivitāte dažādu ekonomikas tematu apgūšanā vidusskolā. Darba mērķis: uzzināt, kā skolēnu zināšanas ekonomikā ietekmē digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana mācību darbā. Darba galvenie rezultāti: Teorijas daļā apskatīta digitālo resursu ienākšana izglītībā un izstrādāti kvalitātes un efektivitātes kritēriji digitālajiem resursiem izglītībā. Atslēgas vārdi: digitālie resursi, ekonomika, kvalitāte Author: Linda Zandere Scientific supervisor: Lecturer Mg.ed. Agita Klempere-Sipjagina Thesis title: The usage of the Crash Course video series as an educational tool for highschool economics class. Thesis is written ir Latvian language, it consists of 3 parts, conclusions and recommendations. Amount of work is 37 pages, it includes 2 tables, 2 images, and 52 sources in Latvian, English and Italian. Main problem: is the Crash Course digital resource efficient enough for highschool economics. Thesis goal: to learn how childrens economics knowledge changes after viewing Crash Course digital resource. Results: First two chapters look at digital resources coming into education, and create quality and efficiency criteria for said resources. The third chapter applies above mentioned criteria to a selected digital resource. Key words: digital resources, economics, quality