dc.contributor.advisor | Klempere-Sipjagina, Agita | |
dc.contributor.author | Zandere, Linda | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T01:04:45Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T01:04:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 90001 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60787 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba autore: Linda Zandere Diplomdarba zinātniskā vadītāja: Lektore, Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina Diplomdarba temats: Digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana vidusskolēniem ekonomikas apgūšanā. Diplomdarbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido 3 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 37 lapas, tajā iekļautas 2 tabulas, 2 attēli, 52 avoti latviešu, angļu un itāļu valodās. Pētāmā problēma: digitālo video resursu “Crash Course” izmantošanas efektivitāte dažādu ekonomikas tematu apgūšanā vidusskolā. Darba mērķis: uzzināt, kā skolēnu zināšanas ekonomikā ietekmē digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana mācību darbā. Darba galvenie rezultāti: Teorijas daļā apskatīta digitālo resursu ienākšana izglītībā un izstrādāti kvalitātes un efektivitātes kritēriji digitālajiem resursiem izglītībā. Atslēgas vārdi: digitālie resursi, ekonomika, kvalitāte | |
dc.description.abstract | Author: Linda Zandere Scientific supervisor: Lecturer Mg.ed. Agita Klempere-Sipjagina Thesis title: The usage of the Crash Course video series as an educational tool for highschool economics class. Thesis is written ir Latvian language, it consists of 3 parts, conclusions and recommendations. Amount of work is 37 pages, it includes 2 tables, 2 images, and 52 sources in Latvian, English and Italian. Main problem: is the Crash Course digital resource efficient enough for highschool economics. Thesis goal: to learn how childrens economics knowledge changes after viewing Crash Course digital resource. Results: First two chapters look at digital resources coming into education, and create quality and efficiency criteria for said resources. The third chapter applies above mentioned criteria to a selected digital resource. Key words: digital resources, economics, quality | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | digitālie resursi | |
dc.subject | ekonomika | |
dc.subject | kvalitāte | |
dc.subject | efektivitāte | |
dc.subject | kritēriji | |
dc.title | Digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana vidusskolēniem ekonomikas apgūšanā | |
dc.title.alternative | The usage of the Crash Course video series as an educational tool for highschool economics class | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |