Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorZandere, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:45Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90001
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60787
dc.description.abstractDiplomdarba autore: Linda Zandere Diplomdarba zinātniskā vadītāja: Lektore, Mg.izgl.zin. Agita Klempere-Sipjagina Diplomdarba temats: Digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana vidusskolēniem ekonomikas apgūšanā. Diplomdarbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido 3 nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 37 lapas, tajā iekļautas 2 tabulas, 2 attēli, 52 avoti latviešu, angļu un itāļu valodās. Pētāmā problēma: digitālo video resursu “Crash Course” izmantošanas efektivitāte dažādu ekonomikas tematu apgūšanā vidusskolā. Darba mērķis: uzzināt, kā skolēnu zināšanas ekonomikā ietekmē digitālā video resursa “Crash Course” izmantošana mācību darbā. Darba galvenie rezultāti: Teorijas daļā apskatīta digitālo resursu ienākšana izglītībā un izstrādāti kvalitātes un efektivitātes kritēriji digitālajiem resursiem izglītībā. Atslēgas vārdi: digitālie resursi, ekonomika, kvalitāte
dc.description.abstractAuthor: Linda Zandere Scientific supervisor: Lecturer Mg.ed. Agita Klempere-Sipjagina Thesis title: The usage of the Crash Course video series as an educational tool for highschool economics class. Thesis is written ir Latvian language, it consists of 3 parts, conclusions and recommendations. Amount of work is 37 pages, it includes 2 tables, 2 images, and 52 sources in Latvian, English and Italian. Main problem: is the Crash Course digital resource efficient enough for highschool economics. Thesis goal: to learn how childrens economics knowledge changes after viewing Crash Course digital resource. Results: First two chapters look at digital resources coming into education, and create quality and efficiency criteria for said resources. The third chapter applies above mentioned criteria to a selected digital resource. Key words: digital resources, economics, quality
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdigitālie resursi
dc.subjectekonomika
dc.subjectkvalitāte
dc.subjectefektivitāte
dc.subjectkritēriji
dc.titleDigitālā video resursa “Crash Course” izmantošana vidusskolēniem ekonomikas apgūšanā
dc.title.alternativeThe usage of the Crash Course video series as an educational tool for highschool economics class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record