Fotostudiju grafiskās identitātes vizuālā stilistika
Author
Ļitovčenko, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir "Fotostudiju grafiskās identitātes vizuālā stilistika". Pētījuma jautājums – noskaidrot, kādas ir 21. gadsimta 2. dekādes fotostudiju grafiskās identitātes kopīgās un atšķirīgās vizuāli stilistiskās īpašības. Darba mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti jaunai Rīgas fotostudijai "Raganu pagrabs". Darbs sastāv no teorētiskās, pētnieciskās un radošās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apkopota informācija par izvelētu tēmu, liekot uzsvaru uz zīmola izstrādes principiem un sastāvdaļām. Empīriskajā daļā, pēc noteiktiem kritērijiem, tiek analizēti un salīdzināti Latvijas un Eiropas dizaina paraugi. Radošajā daļā, izmantojot teorētiskajā un empīriskajā daļā apkopotu informāciju, tiek izstrādāta un aprakstīta vizuālā identitāte fotostudijai "Raganu pagrabs". Atslēgas vārdi: grafiskā identitāte, vizuāli stilistiskās īpašības, zīmols, fotostudija, tendences. The following research name is " Visual stylistics of photo studios graphic identity". The main research issue is to find out what in 2nd decade of the 21st century are the common and different visual stylistic characteristics of photo studios graphic identity. The aim of the work is to develop a visual identity for the new Riga photo studio “Raganu pagrabs”. The work consists of a theoretical, research and creative part. The theoretical part summarizes information about a chosen theme emphasizing the principles and components of brand development. The empirical part, according to certain criteria, is analyzed and comprised Latvian and European photo studio’s visual identity designs. In the creative part, using information collected in theoretical and empirical parts, is developed, and described a visual identity for the photo studio “Raganu pagrabs”. Keywords: Graphic identity, visual stylistic characteristics, brand, photo studio, logo, trends.