Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorĻitovčenko, Elizabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:46Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90035
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60791
dc.description.abstractDarba tēma ir "Fotostudiju grafiskās identitātes vizuālā stilistika". Pētījuma jautājums – noskaidrot, kādas ir 21. gadsimta 2. dekādes fotostudiju grafiskās identitātes kopīgās un atšķirīgās vizuāli stilistiskās īpašības. Darba mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti jaunai Rīgas fotostudijai "Raganu pagrabs". Darbs sastāv no teorētiskās, pētnieciskās un radošās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apkopota informācija par izvelētu tēmu, liekot uzsvaru uz zīmola izstrādes principiem un sastāvdaļām. Empīriskajā daļā, pēc noteiktiem kritērijiem, tiek analizēti un salīdzināti Latvijas un Eiropas dizaina paraugi. Radošajā daļā, izmantojot teorētiskajā un empīriskajā daļā apkopotu informāciju, tiek izstrādāta un aprakstīta vizuālā identitāte fotostudijai "Raganu pagrabs". Atslēgas vārdi: grafiskā identitāte, vizuāli stilistiskās īpašības, zīmols, fotostudija, tendences.
dc.description.abstractThe following research name is " Visual stylistics of photo studios graphic identity". The main research issue is to find out what in 2nd decade of the 21st century are the common and different visual stylistic characteristics of photo studios graphic identity. The aim of the work is to develop a visual identity for the new Riga photo studio “Raganu pagrabs”. The work consists of a theoretical, research and creative part. The theoretical part summarizes information about a chosen theme emphasizing the principles and components of brand development. The empirical part, according to certain criteria, is analyzed and comprised Latvian and European photo studio’s visual identity designs. In the creative part, using information collected in theoretical and empirical parts, is developed, and described a visual identity for the photo studio “Raganu pagrabs”. Keywords: Graphic identity, visual stylistic characteristics, brand, photo studio, logo, trends.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectgrafiskā identitāte
dc.subjectzīmols
dc.subjectfotostudija
dc.subjecttendences
dc.titleFotostudiju grafiskās identitātes vizuālā stilistika
dc.title.alternativeVisual Stylistics of Photo Studios Graphic Identity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record