Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorVēveris, Miks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:46Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90043
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60794
dc.description.abstractCilvēks produktu vispirms bauda ar acīm un tikai tad ar muti, tāpēc gan viskija, gan citu produktu vizuālajam izskatam ir liela nozīme šodienas tirgū. Uzņēmuma kvalitāti un spēju konkurēt ar citiem zīmoliem bieži nosaka tas, kā tiek pasniegts produkts. Lai izprastu, kā tiek veidots viskija etiķešu un iepakojuma dizains, tiek sniegts ieskats par vizuālās identitātes pamatelementiem, produkta iepakojumu, viskija tapšanas un iepakojuma vēsturisko attīstību, kā arī viskija iepakojuma dizaina funkcijām un vizuālo stilistiku. Darba mērķis ir izveidot etiķetes un iepakojuma dizainu viskija ražotājam “Lider”. Pētāmais jautājums ir: “Kādas ir kopīgās un atšķirīgās vizuāli stilistiskās iezīmes Īrijas un Amerikas Savienoto Valstu viskija etiķešu paraugos?”
dc.description.abstractPeople enjoy the product first with the eyes and only then with the mouth, so the visual appearance of both whiskey and other products is of great importance in today's market. The quality of a company and its ability to compete with other brands is often determined by how the product is presented. To understand how whiskey labels and packaging are designed, an insight into the basic elements of visual identity, the historical development of product packaging, whiskey making and packaging, and the design features and visual stylistics of whiskey packaging is provided. The aim of the work is to create a label and packaging design for the whiskey manufacturer "Lider".
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.subjectviskijs
dc.subjectetiķete
dc.subjecttehnikas
dc.subjectiepakojums
dc.titleEtiķešu dizaina stilistika viskija ražotājiem Īrijā un Amerikas Savienotajās Valstīs
dc.title.alternativeLabel Design Stylistics for Whiskey Producers in Ireland and the United States of America
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record