Bērnu agresīva uzvedība un tās novēršanas iespējas vecākajā pirmsskolas vecumposmā
Author
Cimermane, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autore ir Iveta Cimermane. Bakalaura darba tēma ir “Bērnu agresīva uzvedība un tās novēršanas iespējas pirmsskolas 3. posmā”. Studiju programma “Profesionālā bakalaura studiju programma “Skolotājs” ar apakšprogrammu “Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs”” Darba zinātniskais vadītājs ir profesore Dr. psych. Tija Zīriņa. Bakalaura darba apjoms ir 66 lappuses, kurās iekļautas 4 tabulas, 22 attēli, analizēti 35 literatūras avoti un pievienoti 5 pielikumi. Bakalaura darbā tiek pētīts un analizēts, ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem tiktu sekmēta bērnu agresīvas uzvedības mazināšanās. Darba mērķis ir teorētiski un praktiski analizēt bērnu agresīvas uzvedības novēršanas iespējas pirmsskolas 3. posmā. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām. Tā pirmajā daļā tiek analizētas autoru atziņas un teorētiskās literatūras avoti. Otrajā daļā, izmantojot iegūtās teorētiskās zināšanas, apskatīti un analizēti 2 pētījumi. Izmantojot iegūto informāciju, ir atlasītas 5 pedagoģiskās spēles, izteikti 5 priekšlikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, 3. posms, agresīva uzvedība, novēršana. The author of this bachelor’s paper: Iveta Cimermane. The theme of the bachelor's paper: "Aggressive behavior in children and the possibilities of its prevention in the 3rd stage of preschool". Study programme: "Professional bachelor's study programme "Teacher", sub-programme "Preschool and primary school teacher"" The scientific consultant of the paper: professor Dr. psych. Tija Zīriņa. The volume of the bachelor's thesis: 66 pages, which include 4 tables, 22 images, analysis of 35 literary sources and 5 appendices. The bachelor's thesis researches and analyzes which pedagogical methods would promote reduction of children's aggressive behavior. The goal of the paper is to theoretically and practically analyze the possibilities of preventing children's aggressive behavior in the 3rd stage of preschool. The bachelor’s paper consists of two parts. The first part incorporates analysis of theoretical sources of information and findings of various authors. Based on the theoretical knowledge acquired, the second part incorporates review and analysis of two studies. Using the obtained information, the author has selected five paedagogical games and highlighted five proposals. Keywords: preschool, 3rd stage, agressive behaviour, prevention.