Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorCimermane, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:53Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90780
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61400
dc.description.abstractBakalaura darba autore ir Iveta Cimermane. Bakalaura darba tēma ir “Bērnu agresīva uzvedība un tās novēršanas iespējas pirmsskolas 3. posmā”. Studiju programma “Profesionālā bakalaura studiju programma “Skolotājs” ar apakšprogrammu “Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs”” Darba zinātniskais vadītājs ir profesore Dr. psych. Tija Zīriņa. Bakalaura darba apjoms ir 66 lappuses, kurās iekļautas 4 tabulas, 22 attēli, analizēti 35 literatūras avoti un pievienoti 5 pielikumi. Bakalaura darbā tiek pētīts un analizēts, ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem tiktu sekmēta bērnu agresīvas uzvedības mazināšanās. Darba mērķis ir teorētiski un praktiski analizēt bērnu agresīvas uzvedības novēršanas iespējas pirmsskolas 3. posmā. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām. Tā pirmajā daļā tiek analizētas autoru atziņas un teorētiskās literatūras avoti. Otrajā daļā, izmantojot iegūtās teorētiskās zināšanas, apskatīti un analizēti 2 pētījumi. Izmantojot iegūto informāciju, ir atlasītas 5 pedagoģiskās spēles, izteikti 5 priekšlikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, 3. posms, agresīva uzvedība, novēršana.
dc.description.abstractThe author of this bachelor’s paper: Iveta Cimermane. The theme of the bachelor's paper: "Aggressive behavior in children and the possibilities of its prevention in the 3rd stage of preschool". Study programme: "Professional bachelor's study programme "Teacher", sub-programme "Preschool and primary school teacher"" The scientific consultant of the paper: professor Dr. psych. Tija Zīriņa. The volume of the bachelor's thesis: 66 pages, which include 4 tables, 22 images, analysis of 35 literary sources and 5 appendices. The bachelor's thesis researches and analyzes which pedagogical methods would promote reduction of children's aggressive behavior. The goal of the paper is to theoretically and practically analyze the possibilities of preventing children's aggressive behavior in the 3rd stage of preschool. The bachelor’s paper consists of two parts. The first part incorporates analysis of theoretical sources of information and findings of various authors. Based on the theoretical knowledge acquired, the second part incorporates review and analysis of two studies. Using the obtained information, the author has selected five paedagogical games and highlighted five proposals. Keywords: preschool, 3rd stage, agressive behaviour, prevention.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subject3.posms
dc.subjectagresīva uzvedība
dc.subjectnovēršana
dc.titleBērnu agresīva uzvedība un tās novēršanas iespējas vecākajā pirmsskolas vecumposmā
dc.title.alternativeAgressive behaviour and possibilities for its prevention in children of older preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record