Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorCiekale, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-10T02:01:55Z
dc.date.available2022-12-10T02:01:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90793
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61413
dc.description.abstractPētījumu mērķis: Noskaidrot par 5-6 gadīgu bērnu pamatkustību apguves sekmēšanu sporta nodarbībās. Teorētiskā daļā aplūkots: •Pamatkustības un to nozīme bērna fiziskajā attīstībā. Kādas fiziskās īpašības tiek sekmētas pareizas kustības izpildes gadījumā; •Pirmsskolas sporta nodarbības saturs. Mācību vielas apgūšanai tiek iesaistīti vingrinājumi, šķēršļu joslas, kustību rotaļas utml.; •5-6 gadīgu bērnu pamatkustību apguve sporta nodarbībā. Kā mācību procesā iespējams apgūt katru no pamatkustībām. Praktiskajā daļā: Tika pētīti vidējā vecuma pirmsskolas vecuma bērni. Kāds bērnam apguves līmenis un vai apguvuši pilnvērtīgi pamatkustības- rāpošana un lēkšana. Izvirzot kritērijus katrai no šīm pamatkustībām, tika pētīti bērnu sasniegumi pirms pētījuma uzsākšanas un pēc. Tika izveidotas tabulas un diagrammas kurā vērojama bērnu attīstība.
dc.description.abstractThe aim of research: To find out about promoting the learning of basic movements of 5-6-year-old children in sports lessons. The theoretical part consists of: • Basic movements and their importance in the child's physical development. What physical characteristics are promoted in case of correct movement execution; • Content of preschool sports lessons. Exercises, obstacle courses, movement games, etc. are involved in learning the subject matter; • Learning the basic movements of 5-6-year-old children in a sports lesson. How to learn each of the basic movements in the learning process. In the practical part: Middle-aged preschool children were studied. What is the child's learning level and have they fully mastered basic movements - crawling and jumping. By establishing criteria for each of these basic movements, the children's achievements were studied before and after the start of the study. Tables and charts were created to show children's development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpamatkustības
dc.subjectlēkšana
dc.subjectrāpošana
dc.subjectsports
dc.title5-6 gadīgu bērnu pamatkustību apguves veicināšana sporta nodarbībās
dc.title.alternative5-6-year-old children basic movements promoting learning in sports lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record