Skolēna pašvadības prasmju veicināšana matemātikas mācībās kompetencēs balstītā pieejā 3.klasē
Автор
Šakauska, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autore: Agnese Šakauska Darba veids: Bakalaura darbs Darba nosaukums: Skolēna pašvadības prasmju veicināšana matemātikas mācībās kompetencēs balstītā pieejā 3.klasē. Darba zinātniskā vadītāja: Asoc. prof., Dr.paed Ineta Helmane Darba mērķis: Teorētiski un prakstiski analizēt un izpētīt pašvadības prasmes matemātikas mācībā 3.klasē. Darbā ir izvirzīta hipotēze:3. klases skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes, ietverot jauno kompetenču mācību modeli matemātikas jomā būs sekmīga, ja: 1.Pedagogs mācību procesā bērnu pašavdītas darbības izvirza, kā regulāras darbības. 2.Pedagogs piedāvā 3.klases skolēnu interesēm, vajadzībām atbilstošu matemātikas mācību saturu, veicinot tā patstāvīgu apguvi un vērtēšanu. 3. Pedagogs mācību procesā piedāvā daudzveidīgas darba organizācijas formās, dod skolēniem izvēles iespējas. Lai veiksmīgi pierādītu hipotēzi tiek veikta datu ieguve un izvirzīti bērnu novērtēšanas kritēriji un rādītāji Bakalaura darba apjoms: 52 lpp. Darbā izmantotas 4 tabulas, 18 attēli, 1 pielikums, 48 literatūras avoti Author of the work: Agnese Šakauska Type of work: Bachelor's thesis Title of work: Promotion of student self-direct skills in mathematics learning in a competency-based approach in the 3rd grade. Scientific supervisor: Assoc. prof., Dr.paed Ineta Helmane The purpose of the work: Theoretically and practically to analyze and investigate self-management skills in the teaching of mathematics in the 3rd grade. The hypothesis is put forward in the work: 3. self-directed learning skills of grade 1 students, including the new competence learning model in the field of mathematics, will be successful if: 1. In the learning process, the pedagogue puts children's self-directed activities as regular activities. 2. The teacher offers mathematics that meets the interests and needs of the 3rd grade students learning content, promoting its independent learning and evaluation. 3. The teacher offers various forms of work organization in the learning process, gives choices for students. In order to successfully prove the hypothesis, data collection is carried out and criteria and indicators for children's evaluation are set Volume of bachelor thesis: 52 pages. The work uses 4 tables, 18 images, 1 appendix, 48 literature sources