Show simple item record

dc.contributor.advisorPetere, Anita
dc.contributor.authorZikina, Aļona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:32Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91011
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61546
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “Kompetenču pieeja klases stundās”. Darba autore ir Aļona Zikina. Darba zinātniskais vadītājs ir Anita Petere. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt caurviju kompetences veidošanās iespējas 3.klašu skolēniem klases stundās. Darba teorētiskajā daļā, darba autore izzināja un analizēja teorētisko literatūru par kompetences jēdziena skaidrojumu. Par to kā kompetenču pieeja tiek izmantota mācību procesā klases stundās. Empīriskajā daļa tika izveidoti caurviju prasmju vērtēšanas kritēriji. Tika veikta pedagogu aptauja par caurviju prasmes izmantošanu klases stundās. Darba autore veica pedagoģisko situāciju modelēšanu, kurās tika izmantotas caurviju prasmes klases stundās. Darba apjoms: 49.lpp., 7 tabulas, 10 attēli, 2 pielikumi, 46 literatūras avoti Atslēgvārdi: kompetenču pieeja, klases stundas, caurviju prasmes, 3.klase
dc.description.abstractThe title of the bachelor thesis is "Competence approach in classroom lessons". The author of the work is Aļona Zikina. The scientific leader of the work is Anita Petere. The aim of the bachelor's thesis is to theoretically find out and practically check the possibilities of the development of cross-cutting competence for 3rd grade students in class. In the theoretical part of the work, the author of the work learned and analyzed the theoretical literature on the explanation of the concept of competence. About how the competency approach is used in the learning process in the classroom. In the empirical part, the evaluation criteria of cross-cutting skills were created. A survey of pedagogues was conducted on the use of cross-cutting skills in classroom lessons. The author of the work modeled pedagogical situations in which cross-cutting skills were used in classroom lessons. Volume of work: 49 pages, 7 tables, 10 pictures, 2 appendix, 46 literature sources Keywords: competence approach, class hours, cross-cutting skills, 3rd grade
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectkompetences
dc.subjectprasmes
dc.subjectklases stundas
dc.subjectcaurvijas
dc.titleKompetenču pieeja klases stundās
dc.title.alternativeCompetence approach in classroom lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record