Skolēnu radošuma veicināšana ārpus stundu darbā sākumskolas 3. klasē
Autor
Medne, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Annas Mednes bakalaura darbs “Skolēnu radošuma veicināšana ārpus stundu darbā sākumskolas 3. klasē” ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 6 apakšnodaļām, izmantoto avotu un literatūras sarakstu (29 vienības), 3 tabulām. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā notiek skolēnu radošuma veicināšana ārpus stundu darbā sākumskolas 3. klasē. Darba teorētiskajā daļā tika izpētīts teorētiskais jēdziens „radošums” un tā būtība, radošuma veicināšanas process, aplūkota radošā darbība mācību procesā, izanalizētas radošuma attīstīšanas iespējas. Empīriskajā daļā tika veikta pedagoģiskā anketa, kā arī tika novēroti septiņpadsmit 3. klases bērni pagarinātās grupas nodarbībā. Nobeigumā ir izdarīti secinājumi. The bachelor paper by Anna Medne “Encouraging students’ creativity in extracurricular activities in the 3rd grade of primary school” was worked out in Latvia University, Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, Pedagogy Department. The paper consists of the introduction, 2 units, 6 subunits, list of sources and literature (29 units), 3 tables. The aim of the bachelor paper is to find out theoretically and check practically, how students’ creativity is encouraged in extracurricular activities in the 3rd grade of primary school. In the theoretical part the concept of creativity is studied, its meaning, its encouraging process, the creative process in learning process, options of creativity development are researched. In the empirical part, a teacher survey is conducted and 17 students are observed in after school activity. The conclusions are drawn in the end. Keywords: creativity, encouragement, creative process, extracurricular work.