Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorJukna, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:36Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91041
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61568
dc.description.abstractPētījums ‘’Pasakas matemātisko priekšstatu veidošanā 5-6 gadus veciem bērniem’’. Darba autore Kristīne Jukna. Pētījuma mērķis- teorētiski un empīriski pētīt, kā pasaku izmantošana sekmē 5-6 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos. Pētījumā pirmajā daļā tiek analizēta un pētītas dažādu autoru, filozofu, psihologu un pedagogu atziņas par 5-6 gadus vecu bērnu attīstības periodu, par to kā veidojas matemātiskie priekšstati un kā pasakas ietekmētu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos. Empīriskajā daļā tiek aprakstīts pētījums, kurš sākas ar pētījuma metožu izvēli, pēc tam tiek izstrādāti kritēriji pēc kuriem vadīties veicot pētījumu. Pēc tam tiek veikta bērnu darbības analīz pēc izveidotajiem kritērijiem. Pētījuma beigās tiek apkopoti un analizēti rezultāti. Darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, tabulām (5), attēliem (15), secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta (36) , un pielikums (1). Darba apjoms 41.lpp.
dc.description.abstractThe study ‘’Fairy-tales for developing mathematical concepts in 5-6 year old children’’. Author of the study Kristīne Jukna. Goal of the research-theoretically and empirically study how the use of fairy-tales facilitates development of mathematical concepts in 5-6 year old children. In the first part of the research insights of various authors, philosophers, psychologists and teachers about development of mathematical concepts by using fairy-tales in 5-6 year old children are being studied and analyzed. The empirical part consists of the description of the research, which starts with thechoosing of the research method, after that the criteria are developed according to which the research will be done. Then the analysis of the children’s performance is done using the developed criteria. At the end of the research results are being summarized and analyzed. The research consists of introduction, two chapters, tables (5), images (15), conclusions, bibliography (36) appendix (1) , volume of the work 41 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMatemātika
dc.subjectPriekšstati
dc.subjectNovērošana
dc.subjectPasakas
dc.titlePasakas matemātisko prasmju veidošanā 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeFairytales to develop mathematical concepts of 5-6 years olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record