• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo mediju izmantošanas ietekme ārpusskolas angļu valodas apguvē 11.klasē

Thumbnail
View/Open
299-91057-Ozola-Strode_Inese_io06035.pdf (2.415Mb)
Author
Ozola-Strode, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Dinamiskā tehnoloģiju attīstība ir veicinājusi arī strauju angļu valodas ienākšanu, jo īpaši jaunākās paaudzes vidū, kur savstarpējā mijiedarbība ar digitālo mediju saturu ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Šī diplomdarba mērķis bija izpētīt digitālo mediju izmantošanu, rīkus un to ietekmi angļu valodas apguvē ārpus formālās mācību vides. Praktiskā pētījuma dati tika iegūti, izmantojot anketēšanu, testēšanu un intervēšanu. Pētījuma bāze sastāvēja no divdesmit sešiem 11. klases skolēniem, kas pārstāv divas Latvijas lauku vidusskolas. Datu analīze parādīja, ka populārākās ar digitālo mediju izmantošanu saistītās aktivitātes ir mūzikas klausīšanās, īsu video un dažādu filmu skatīšanās, sociālo mediju izmantošana, spēļu spēlēšana un ziņu lasīšana, tai pat laikā populārākajām digitālo mediju platformām esot TikTok, SnapChat, Instagram, Spotify, YouTube, Netflix un WhatsApp. Galvenie pētījuma secinājumi sakrīt ar iepriekš veikto pētījumu rezultātiem, akcentējot, ka digitālo mediju izmantošana pozitīvi ietekmē angļu valodas apguvi un citus emocionālos aspektus.
 
The rapid emergence of technologies has facilitated the spread of the English language as well, especially among the younger generation, where instant interaction with digital media content has become an inseparable part of daily life. This diploma paper aims to explore the impact, means, and usage of digital media in out-of-school English learning. While the practical research was based on data gathered through the questionnaire, tests, and the interview, the research sample consisted of 26 students representing Form 11 in two Latvian rural secondary schools. It was found that the most popular digital media-related activities are listening to music, watching short videos and movies, using social media, playing games, and reading news, while the most popular digital media platforms are TikTok, SnapChat, Instagram, Spotify, YouTube, Netflix, and WhatsApp. The main findings go in line with previously conducted studies, revealing that digital media has a positive impact on the English proficiency and other emotional aspects.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61577
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV