Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandra
dc.contributor.authorOzola-Strode, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:37Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91057
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61577
dc.description.abstractDinamiskā tehnoloģiju attīstība ir veicinājusi arī strauju angļu valodas ienākšanu, jo īpaši jaunākās paaudzes vidū, kur savstarpējā mijiedarbība ar digitālo mediju saturu ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Šī diplomdarba mērķis bija izpētīt digitālo mediju izmantošanu, rīkus un to ietekmi angļu valodas apguvē ārpus formālās mācību vides. Praktiskā pētījuma dati tika iegūti, izmantojot anketēšanu, testēšanu un intervēšanu. Pētījuma bāze sastāvēja no divdesmit sešiem 11. klases skolēniem, kas pārstāv divas Latvijas lauku vidusskolas. Datu analīze parādīja, ka populārākās ar digitālo mediju izmantošanu saistītās aktivitātes ir mūzikas klausīšanās, īsu video un dažādu filmu skatīšanās, sociālo mediju izmantošana, spēļu spēlēšana un ziņu lasīšana, tai pat laikā populārākajām digitālo mediju platformām esot TikTok, SnapChat, Instagram, Spotify, YouTube, Netflix un WhatsApp. Galvenie pētījuma secinājumi sakrīt ar iepriekš veikto pētījumu rezultātiem, akcentējot, ka digitālo mediju izmantošana pozitīvi ietekmē angļu valodas apguvi un citus emocionālos aspektus.
dc.description.abstractThe rapid emergence of technologies has facilitated the spread of the English language as well, especially among the younger generation, where instant interaction with digital media content has become an inseparable part of daily life. This diploma paper aims to explore the impact, means, and usage of digital media in out-of-school English learning. While the practical research was based on data gathered through the questionnaire, tests, and the interview, the research sample consisted of 26 students representing Form 11 in two Latvian rural secondary schools. It was found that the most popular digital media-related activities are listening to music, watching short videos and movies, using social media, playing games, and reading news, while the most popular digital media platforms are TikTok, SnapChat, Instagram, Spotify, YouTube, Netflix, and WhatsApp. The main findings go in line with previously conducted studies, revealing that digital media has a positive impact on the English proficiency and other emotional aspects.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdigitālie mediji
dc.subjectneformālā izglītība
dc.subjectdigitālo mediju platformas
dc.subjectdigitālo mediju izmantošana
dc.subjectdigitālo mediju ietekme
dc.titleDigitālo mediju izmantošanas ietekme ārpusskolas angļu valodas apguvē 11.klasē
dc.title.alternativeThe impact of using digital media in Out-of-School English learning in Form 11.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record