Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorVoiskoviča, Elizabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-14T02:01:42Z
dc.date.available2022-12-14T02:01:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91170
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61606
dc.description.abstractDarba autore: Elizabete Voiskoviča. Darba vadītāja: Prof., Dr. paed. Sarmīte Tūbele. Diplomdarba temats: Skolotāja logopēda un pirmsskolas skolotāja sadarbība pareizas skaņu izrunas nostiprināšanai 5 – 6 gadus veciem bērniem. Darba teorētiskajā daļā apkopotas dažādu speciālistu atziņas par 5 – 6 gadus vecu bērnu attīstību veselumā, kā arī apkopota informācija par skaņu izrunas un runas traucējumiem. Analizētajā literatūrā un normatīvajos aktos, noskaidroti pirmsskolas skolotāja un skolotāja logopēda uzdevumi un sadarbības iespējas. Empīriskajā daļā analizēti pētījumā iegūtie dati par sadarbību starp pirmsskolas skolotāju un skolotāju logopēdu, pirmsskolas izglītības iestādē X, un citās pirmsskolas izglītības iestādēs. Izveidots sadarbības modelis pirmsskolas izglītības iestādei X. Piedāvāti materiāli skaņu izrunas traucējumu koriģējoši attīstošajai darbībai. Darbā gūtie secinājumi iekļauti nobeigumā un ieteikumos. Diplomdarbs sastāv no 57 lapaspusēm, darba izstrādē izmantoti 50 literatūras avoti, darbā iekļauti 13 attēli, 2 tabulas un pievienoti 11 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor: Elizabete Voiskoviča Head of work: Prof., Dr. paed.Sarmīte Tūbele Subject of the diploma: Cooperation between a speech therapist and a preschool teacher to strenghten the correct pronunciation of sounds for 5 – 6 years old children. The theoretical part of the paper, summarizes the quotes of various specialists on the overall development of 5 – 6 year old children, as well as information on sound pronunciation and speech disorders. In the analyzed literature and regulatory acts, the tasks and opportunities for cooperation beetween preschool teacher and speech therapist have been clarified. The empirical part analyzes data obtained in the reasearc on the cooperation between a preschool teacher and speech therapist in preschool X, and in other preschools. A model for cooperation has been created for preschool X. Materials for the corrective developmental activity of sound pronunciation disorders have been offered. The observation reached in the work are included in the conclusion and recommendations. Thesis consists of 57 pages, 50 literature sources, the work includes 13 figures, 2 tables and 11 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectLogopēds
dc.subjectPedagogs
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSkaņu izrunas traucējumi
dc.titleSkolotāja logopēda un pirmsskolas skolotāja sadarbība pareizas skaņu izrunas nostiprināšanai 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeCooperation between speech therapist and preschool teacher in strengthening the correct pronunciation of sounds for 5-6 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record