Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zanda
dc.contributor.authorPētersone, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:25Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91100
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61653
dc.description.abstractDarba nosaukums - “Tehnoference bērna (7 – 10 gadi) sociālo prasmju veidošanās kontekstā”. Pētījuma mērķis - izpētīt tehnoferences ietekmi uz 7 – 10 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanos. Pētījuma teorētiskajā daļā tika analizētas citu pētnieku atziņas par tehnoferences jēdzienu un būtību, digitālo tehnoloģiju lietošanas paradumiem un sociālo prasmju konceptu. Pētījuma empīriskajā daļā tika realizēta vecāku intervija un tiešsaistes aptauja, lai gūtu priekšstatu par digitālo tehnoloģiju lietošanas paradumiem un komunicēšanu ģimenē. Apkopojot iegūto informāciju, autore izstrādāja rekomendācijas vecākiem, kas varētu palīdzēt samazināt tehnoferenci ģimenes ikdienas komunikācijā. Pētījuma noslēgumā tiek secināts, ka tehnoferences laikā jebkura komunikācija ir pastarpināta, tādēļ ilgtermiņā tas var negatīvi ietekmēt bērnu sociālās prasmes.
dc.description.abstractResearch paper title – “Technoference in the Context of the Development of Child's (7 - 10 Years Old) Social Skills”. Aim of the research paper – to explore the influence technoference has on 7 to 10 year old child’s social skills development. The theoretical part of the paper consists of analysis of other researchers idea of technoference, digital technology usage habits and the concept of social skills. The empirical part of the paper consists of an interview of parents and an online survey, to get an idea of digital technology usage habits and communication in the family. After summarizing the obtained data, author develops recommendations for parents, which could help minimize technoference in the family. It is concluded from the obtained data, that during the time of technoference communication weakens, which could negatively affect child’s social skills in the long term.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjecttehnoference
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectvecāki
dc.subjectbērni (7 - 10 gadi)
dc.subjectdigitālās tehnoloģijas
dc.titleTehnoference bērna (7 - 10 gadi) sociālo prasmju veidošanās kontekstā
dc.title.alternativeTechnoference in the Context of the Development of Child's (7 - 10 Years Old) Social Skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record