Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorZandersone, Ineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:29Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91154
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61678
dc.description.abstractCovid pandēmija aktualizēja āra nodarbību nepieciešamību un iespējas. Lauku skolu atrašanās tuvāk dabai ir būtiska iespēja efektīvai dabaszinību apguvei 1. klasē. Pētījuma mērķis: izpētīt āra vides veidošanu un izmantošanu lauku skolās dabaszinību apguvē 1. klasē. Pētījuma uzdevumi - 1. klases vecuma, dabaszinību pasniegšanas un āra nodarbību teorētisko un praktisko aspektu izpēte. Pētījuma atziņas: nodarbības āra vidē ir ar pozitīvu ietekmi uz bērnu uzvedību, ja sagatavotas interesanti; mācīšanās ārā Covid kontekstā bija normatīvi noteikta kā epidemioloģiski drošības pasākumi. Dabaszinību apguves āra vidē ieguvumi ir - dabaszinību sasaiste ar reālo dzīvi; radošums; labāka imunitāte. Būtiskākie šķēršļi: tehniskie; pedagogu pieredzes trūkums; disciplīnas, materiālu trūkums. Atslēgas vārdi: āra nodarbības, dabaszinības, 1. klase, daba.
dc.description.abstractThe Covid pandemic highlighted the need and possibilities of outdoor classes. The location of rural schools closer to nature is an essential opportunity for effective learning of science in the 1st grade. The purpose of the study: to investigate the creation and use of the external environment in rural schools in the learning of natural sciences in the 1st grade. Research tasks - the study of the theoretical and practical aspects of the 1st grade age, science teaching and outdoor lessons. Findings of the research: outdoor lessons have a positive effect on children's behavior if they are prepared in an interesting way; outdoor learning in the context of Covid was normatively defined as an epidemiological safety measure. The benefits of learning science in an outdoor environment are - connecting science with real life; creativity; better immunity. The most significant obstacles: technical; lack of experience of educators; lack of discipline, materials. Keywords: outdoor lessons, science, 1st grade, nature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectāra nodarbības
dc.subjectdabaszinības
dc.subject1. klase
dc.subjectdaba
dc.titleLauku skolas ārējās vides izmantošana dabaszinību apguvē 1. klasē
dc.title.alternativeThe use of external environment for natural sciene 1st form learning at rural schools
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record