Show simple item record

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorMieze, Ina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-19T02:01:30Z
dc.date.available2022-12-19T02:01:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other91182
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61687
dc.description.abstractDiplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība pozitīvas uzvedības veicināšanai izglītojamajiem ar garīgās veselības traucējumiem X pamatskolā” izstrādāts ar mērķi raksturot izglītojamo ar psihiskās jeb garīgās veselības traucējumiem uzvedības problēmas, noskaidrojot un izprotot to rašanās cēloņus, un sociālpedagoģiskās iespējas 5.-9. klases izglītojamo pozitīvas uzvedības veicināšanai. Teorētiskajā daļā raksturota uzvedība un tās iespējamās problēmas, skaidrojot uzvedības cēloņus un to ietekmējošos faktorus. Raksturoti psihiskie un uzvedības traucējumi un galvenās ar tiem saistītās uzvedības grūtības. Praktiskajā daļā analizēts veiktais pētījums par pusaudžu ar garīgās veselības traucējumiem problēmām X pamatskolā. Izstrādāta sociālpedagoģiskā programma, lai veicinātu izglītojamo ar garīgās veselības traucējumiem pozitīvu uzvedību. Veikta programmas aprobācija un rezultātu novērtēšana un analīze. Atslēgas vārdi: pozitīva uzvedība, garīgās veselības traucējumi, speciālā izglītība, sociālpedagoģiskā darbība, pamatskola.
dc.description.abstractThe diploma thesis “Socio-pedagogical activity to encourage positive behaviour in students with mental health disorders in X primary school” is designed the aim of characterizing the behavioral problems of students with mental health disorders, clarifying and understanding the causes of their occurrence, and socio-pedagogical opportunities for promoting positive behavior of 5th – 9th classroom learners. The theoretical part describes the behavior and its possible problems, explaining the causes of the behavior and the factors affecting it, describes the mental and behavioral disorders and the main behavioral difficulties associated with them. The practical part analyzes the research conducted on the problems of teenagers with mental health disorders in X primary school. The socio-pedagogical program was developed to promote positive behavior of learners with mental health disorders. Approbation of the program and evaluation and analysis of the results were carried out. Keywords: positive behavior, mental health disorders, special education, socio-pedagogical activity, primary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPozitīva uzvedība
dc.subjectGarīgās veselības traucējumi
dc.subjectSpeciālā izglītība
dc.subjectSociālpedagoģiskā darbība
dc.subjectPamatskola
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība pozitīvas uzvedības veicināšanai izglītojamajiem ar garīgās veselības traucējumiem X pamatskolā
dc.title.alternativeSocio-pedagogical activity to encourage positive behaviour in students with mental health disorders in X primary school.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record