• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Āra rotaļnodarbība 4-5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sekmēšanai

Thumbnail
View/Open
299-91401-Dambe_Ilze_id20034.pdf (3.545Mb)
Author
Dambe, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba temats: Āra rotaļnodarbība 4-5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sesekmēšana. Darba veids: Kvalifikācijas darbs. Studiju programma: Pirmsskolas skolotājs. Darba vadītāja: Mg. Pead, Jana Buboviča. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 4 – 5 gadīgu vecauma bērnu matemātiskās prasmes sekmēšanu āra rotaļnodarbībās. Pētījuma objekts: Āra rotaļnodarbības pirmsskolā. Pētījuma jautājums: Vai 4 -5 gadīgu bērnu matemātiskās prasmes var sekmēt āra rotaļnodarbībās? Pētījuma uzdevumi: 1. Pētīt pedagoģisko literatūru par āra rotaļām, ko izmantot āra rotaļnodarbībām, kas veicinātu bērnu attīstību, domāšanu matemātikas prasmju sekmēšanai 4 – 5 gadīgiem bērniem. 2. Pētīt reālo situāciju āra rotaļnodarbību 4 – 5 gadus veciem bērniem, matemātisko prasmju sekmēšanai. 3. Apkopot novērojumus par rotaļnodarbību 4 – 5 gadus veciem bērniem, matemātisko prasmju sekmēšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām teorētiskās un empiriskās daļas. Darbā tika analizētas 4 - 5 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju zināšanas, kas tika sekmētas ar praktiskām āra rotaļnodarbībām, kuras palīdzēja bērniem uzlabot savas zināšanas matemātikas mācību jomā. Kvalifikācijas darba apjoms: 43 lpp, kurā iekļautas 7 tabulas un 5 pielikumi ar attēliem no āra rotaļnodarbībām, izmantoti 38 literatūras avoti. Atslēgvārdi: Matemātiskās prasmes, āra rotaļnodarbības, 4 – 5 gadīgs bērns.
 
Subject: 4-5 years old children mathematical skills improving outdoor play lesson. Type: Qualification paper. Studies program: Primary eduaction teacher. Supervisor: Mg.paed, Jana Buboviča. Objective: Theoretically and practically research 4-5 years old children mathematical skills improvement in outdoor play lessons. Research object: Primary education outdoor play lessons. Research question: Can outdoor play lessons improve 4-5 years old children mathematical skills? Research tasks: 1. Study the pedagogical literature on outdoor games, what to use in them, what would improve. children’s development and thinking to improve 4-5 years old children mathematical skills. 2. Research the real situation on 4-5 years old children mathematical skills improving outdoor games. 3. Collect and describe the observations from 4-5 years old childrens mathematical skills improvement outdoor play lessons. Qualification paper consists of two parts- theoretical and empirical part. In the research was analyzed 4-5 years old children’s mathematical skills which was improved by practical outdoor play lessons that helped children to improve their knowledge in mathematics field. Qualification paper volume: 43 pages, which includes 7 tables and 5 attachments with figures of outdoor play lessons, 38 information resources. Keywords: Mathematical skills, outdoor play lessons, 4 – 5 years old child.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62125
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV