dc.contributor.advisor | Briška, Ilze | |
dc.contributor.author | Dambe, Ilze | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91401 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62125 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: Āra rotaļnodarbība 4-5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sesekmēšana. Darba veids: Kvalifikācijas darbs. Studiju programma: Pirmsskolas skolotājs. Darba vadītāja: Mg. Pead, Jana Buboviča. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 4 – 5 gadīgu vecauma bērnu matemātiskās prasmes sekmēšanu āra rotaļnodarbībās. Pētījuma objekts: Āra rotaļnodarbības pirmsskolā. Pētījuma jautājums: Vai 4 -5 gadīgu bērnu matemātiskās prasmes var sekmēt āra rotaļnodarbībās? Pētījuma uzdevumi: 1. Pētīt pedagoģisko literatūru par āra rotaļām, ko izmantot āra rotaļnodarbībām, kas veicinātu bērnu attīstību, domāšanu matemātikas prasmju sekmēšanai 4 – 5 gadīgiem bērniem. 2. Pētīt reālo situāciju āra rotaļnodarbību 4 – 5 gadus veciem bērniem, matemātisko prasmju sekmēšanai. 3. Apkopot novērojumus par rotaļnodarbību 4 – 5 gadus veciem bērniem, matemātisko prasmju sekmēšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām teorētiskās un empiriskās daļas. Darbā tika analizētas 4 - 5 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju zināšanas, kas tika sekmētas ar praktiskām āra rotaļnodarbībām, kuras palīdzēja bērniem uzlabot savas zināšanas matemātikas mācību jomā. Kvalifikācijas darba apjoms: 43 lpp, kurā iekļautas 7 tabulas un 5 pielikumi ar attēliem no āra rotaļnodarbībām, izmantoti 38 literatūras avoti. Atslēgvārdi: Matemātiskās prasmes, āra rotaļnodarbības, 4 – 5 gadīgs bērns. | |
dc.description.abstract | Subject: 4-5 years old children mathematical skills improving outdoor play lesson. Type: Qualification paper. Studies program: Primary eduaction teacher. Supervisor: Mg.paed, Jana Buboviča. Objective: Theoretically and practically research 4-5 years old children mathematical skills improvement in outdoor play lessons. Research object: Primary education outdoor play lessons. Research question: Can outdoor play lessons improve 4-5 years old children mathematical skills? Research tasks: 1. Study the pedagogical literature on outdoor games, what to use in them, what would improve. children’s development and thinking to improve 4-5 years old children mathematical skills. 2. Research the real situation on 4-5 years old children mathematical skills improving outdoor games. 3. Collect and describe the observations from 4-5 years old childrens mathematical skills improvement outdoor play lessons. Qualification paper consists of two parts- theoretical and empirical part. In the research was analyzed 4-5 years old children’s mathematical skills which was improved by practical outdoor play lessons that helped children to improve their knowledge in mathematics field. Qualification paper volume: 43 pages, which includes 7 tables and 5 attachments with figures of outdoor play lessons, 38 information resources. Keywords: Mathematical skills, outdoor play lessons, 4 – 5 years old child. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Matemātiskās | |
dc.subject | prasmes | |
dc.subject | āra | |
dc.subject | rotaļnodarbības | |
dc.subject | 4-5 gadīgs | |
dc.title | Āra rotaļnodarbība 4-5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sekmēšanai | |
dc.title.alternative | Outdoor play for advancing the mathematical skills of 4-5-year-olds | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |