Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorDambe, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:32Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91401
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62125
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Āra rotaļnodarbība 4-5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sesekmēšana. Darba veids: Kvalifikācijas darbs. Studiju programma: Pirmsskolas skolotājs. Darba vadītāja: Mg. Pead, Jana Buboviča. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 4 – 5 gadīgu vecauma bērnu matemātiskās prasmes sekmēšanu āra rotaļnodarbībās. Pētījuma objekts: Āra rotaļnodarbības pirmsskolā. Pētījuma jautājums: Vai 4 -5 gadīgu bērnu matemātiskās prasmes var sekmēt āra rotaļnodarbībās? Pētījuma uzdevumi: 1. Pētīt pedagoģisko literatūru par āra rotaļām, ko izmantot āra rotaļnodarbībām, kas veicinātu bērnu attīstību, domāšanu matemātikas prasmju sekmēšanai 4 – 5 gadīgiem bērniem. 2. Pētīt reālo situāciju āra rotaļnodarbību 4 – 5 gadus veciem bērniem, matemātisko prasmju sekmēšanai. 3. Apkopot novērojumus par rotaļnodarbību 4 – 5 gadus veciem bērniem, matemātisko prasmju sekmēšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām teorētiskās un empiriskās daļas. Darbā tika analizētas 4 - 5 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju zināšanas, kas tika sekmētas ar praktiskām āra rotaļnodarbībām, kuras palīdzēja bērniem uzlabot savas zināšanas matemātikas mācību jomā. Kvalifikācijas darba apjoms: 43 lpp, kurā iekļautas 7 tabulas un 5 pielikumi ar attēliem no āra rotaļnodarbībām, izmantoti 38 literatūras avoti. Atslēgvārdi: Matemātiskās prasmes, āra rotaļnodarbības, 4 – 5 gadīgs bērns.
dc.description.abstractSubject: 4-5 years old children mathematical skills improving outdoor play lesson. Type: Qualification paper. Studies program: Primary eduaction teacher. Supervisor: Mg.paed, Jana Buboviča. Objective: Theoretically and practically research 4-5 years old children mathematical skills improvement in outdoor play lessons. Research object: Primary education outdoor play lessons. Research question: Can outdoor play lessons improve 4-5 years old children mathematical skills? Research tasks: 1. Study the pedagogical literature on outdoor games, what to use in them, what would improve. children’s development and thinking to improve 4-5 years old children mathematical skills. 2. Research the real situation on 4-5 years old children mathematical skills improving outdoor games. 3. Collect and describe the observations from 4-5 years old childrens mathematical skills improvement outdoor play lessons. Qualification paper consists of two parts- theoretical and empirical part. In the research was analyzed 4-5 years old children’s mathematical skills which was improved by practical outdoor play lessons that helped children to improve their knowledge in mathematics field. Qualification paper volume: 43 pages, which includes 7 tables and 5 attachments with figures of outdoor play lessons, 38 information resources. Keywords: Mathematical skills, outdoor play lessons, 4 – 5 years old child.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMatemātiskās
dc.subjectprasmes
dc.subjectāra
dc.subjectrotaļnodarbības
dc.subject4-5 gadīgs
dc.titleĀra rotaļnodarbība 4-5 gadīgu bērnu matemātisko prasmju sekmēšanai
dc.title.alternativeOutdoor play for advancing the mathematical skills of 4-5-year-olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record