Runas skaņu kultūras sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem artikulācijas vingrinājumos pedagoģiskajā procesā
Author
Mežiņa, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Runas skaņu kultūras sekmēšana 3- 4 gadus veciem bērniem artikulācijas vingrinājumos pasakās pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis: Praktiski izzināt kā sekmēt bērnu skaņu izrunas kultūru pedagoģiskajā procesā. Pētījuma plāns: Veikt pētāmās grupas valodas un skaņu izrunas apguves raksturojumu pētījuma sākumā. Organizēt pedagoģisko procesu, iekļaujot tajā dažādus uzdevumus bērnu skaņu izrunas kultūras sekmēšanai. Promoting the culture of speech sounds for 3-4-year-old children in articulation exercises in fairy tales in the pedagogical process. The purpose of the study: To find out practically how to promote children's sound pronunciation culture in the pedagogical process. Research plan: Characterization of the study group's language and sound pronunciation learning at the beginning of the study Organize the pedagogical process, including various tasks to promote the culture of children's sound pronunciation