Digitālo mācību un metodisko līdzekļu izmantošanas iespējas matemātisko prasmju attīstībā 3 gadus veciem bērniem
Author
Bembere, Iluta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Iluta Bembere Kvalifikācijas darba tēma: digitālo mācību un metodisko līdzekļu izmantošanas iespējas matemātisko prasmju attīstībā 3 gadus veciem bērniem. Pētījuma jautājums: kāpēc pirmsskolā izmantot digitālās metodes un līdzekļus matemātikas mācību jomā? Pētījuma mērķis: pētīt, kā veicināt 3 gadus vecu bērnu matemātiskās prasmes, jēgpilni un daudzveidīgi izmantojot digitālos mācību līdzekļus. Kvalifikācijas darba struktūra: ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts, 5 pielikumi. Kvalifikācijas darba apjoms sastāv no 27lpp, tajās iekļautas 8 tabulas un 4 attēli. Izmantoti 18 literatūras un informācijas avoti. Pētījuma saturs un apraksts: Teorētiskajā daļā tiek veikts apraksts kas ir digitālie mācību un metodiskie līdzekļi, to vispārīgais raksturojums. Iepazīstina ar 3 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju attīstību. Iepazīstas ar digitālo mācību un metodisko līdzekļu iespējām 3 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju attīstībā. Pētījuma daļā tiek veikta novērošana pirms pedagoģiskās izmēģinājuma darbības un pēc. Atslēgas vārdi: digitālās metodes, digitālie mācību līdzekļi, 3 gadus veci bērni, matemātisko prasmju attīstība, digitālā caurviju prasme, matemātikas mācību joma, attīstība. Author of the qualification work: Iluta Bembere The topic of the qualification work: use of digital learning and methodological tools in the development of mathematical skills for 3-year-old children. Research question: why use digital methods and tools in the field of mathematics learning in preschool? The purpose of the research: to study how to promote the mathematical skills of 3-year-old children by meaningfully and diversely using digital learning tools. Structure of the qualification work: introduction, 2 chapters with subsections, conclusions, proposals, list of used literature and information sources, 5 appendices. The scope of the qualification work consists of 27 pages, including 8 tables and 4 pictures. 18 sources of literature and information were used. Content and description of the research: In the theoretical part, a description of digital teaching and methodical tools and their general characteristics are made. Introduction of the development of mathematical skills of 3-year-old children. Get acquainted with the possibilities of digital learning and methodological tools in the development of mathematical skills of 3-year-old children. In the research part, observation is carried out before and after the pedagogical trial activity. Keywords: digital methods, digital teaching aids, 3-year-old children, development of mathe-matical skills, digital literacy, mathematics learning area, development.