dc.contributor.advisor | Buboviča, Jana | |
dc.contributor.author | Ostrovjonoka, Sindija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:50Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:50Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91547 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62236 | |
dc.description.abstract | Darba autors: Sindija Ostrovjonoka Darba nosaukums: matemātisko priekšstatu veicināšana ar dabas materiāliem 5-6 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiskajās darbībās izpētīt 5-6 gadus vecu bērnu domāšanas veidošanos matemātiskajās darbībās ar dabas materiāliem, izstrādāt dažādas aktivitātes, lai sekmētu tās pilnveidošanos. Pētījuma uzdevumi: • Analizēt teorētisko literatūru par matemātisko priekšstatu vecināšanu pirmsskolā; • Novērot bērna domāšanas prasmes; • Analizēt 5-6 gadus vecu bērnu uztveres attīstību; • Apkopot rezultātus un izdarīt secinājumus. Pētījuma metodes: • Teorētiskā – literatūras analīze; • Empīriskā – novērošana. Teorētiskajā daļā ir analizēti pedagogu un speciālistu atziņas par bērnu attīstību, matemātisko priekšstatu veicināšanu un dabas materiālu pielietojumu. Pētnieciskajā daļā tika izvirzīti 3 kritēriji, pēc kuriem arī autors izvirzīja 3 nodarbības, lai pētītu bērnu attīstību. | |
dc.description.abstract | Author of the work: Sindija Ostrovjonoka Title of work: Promotion of mathematical concepts with natural materials for 5-6 year old children. The purpose of the work: To find out theoretically and in practical activities to investigate the formation of thinking of 5-6-year-old children in mathematical activities with natural materials, to develop various activities in order to promote its improvement. Research tasks: • Analyze the theoretical literature on fostering mathematical concepts in preschool; • Observe the child's thinking skills; • Analyze the development of perception of 5-6-year-old children; • Summarize the results and draw conclusions. Research methodology: • Theoretical – literature analysis; • Empirical – observation. The theoretical part analyses the knowledge of teachers and specialists on children's development, promotion of mathematical concepts and use of natural materials. The research arm put forward 3 criteria, after which the author also raised 3 lessons to study children's development. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | attīstība | |
dc.subject | matemātika | |
dc.subject | dabas materiāli | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.title | Matemātisko priekšstatu veicināšana ar dabas materiāliem 5-6 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Promotion of mathematical concepts with natural materials for 5-6 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |