Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorOstrovjonoka, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:50Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:50Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91547
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62236
dc.description.abstractDarba autors: Sindija Ostrovjonoka Darba nosaukums: matemātisko priekšstatu veicināšana ar dabas materiāliem 5-6 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiskajās darbībās izpētīt 5-6 gadus vecu bērnu domāšanas veidošanos matemātiskajās darbībās ar dabas materiāliem, izstrādāt dažādas aktivitātes, lai sekmētu tās pilnveidošanos. Pētījuma uzdevumi: • Analizēt teorētisko literatūru par matemātisko priekšstatu vecināšanu pirmsskolā; • Novērot bērna domāšanas prasmes; • Analizēt 5-6 gadus vecu bērnu uztveres attīstību; • Apkopot rezultātus un izdarīt secinājumus. Pētījuma metodes: • Teorētiskā – literatūras analīze; • Empīriskā – novērošana. Teorētiskajā daļā ir analizēti pedagogu un speciālistu atziņas par bērnu attīstību, matemātisko priekšstatu veicināšanu un dabas materiālu pielietojumu. Pētnieciskajā daļā tika izvirzīti 3 kritēriji, pēc kuriem arī autors izvirzīja 3 nodarbības, lai pētītu bērnu attīstību.
dc.description.abstractAuthor of the work: Sindija Ostrovjonoka Title of work: Promotion of mathematical concepts with natural materials for 5-6 year old children. The purpose of the work: To find out theoretically and in practical activities to investigate the formation of thinking of 5-6-year-old children in mathematical activities with natural materials, to develop various activities in order to promote its improvement. Research tasks: • Analyze the theoretical literature on fostering mathematical concepts in preschool; • Observe the child's thinking skills; • Analyze the development of perception of 5-6-year-old children; • Summarize the results and draw conclusions. Research methodology: • Theoretical – literature analysis; • Empirical – observation. The theoretical part analyses the knowledge of teachers and specialists on children's development, promotion of mathematical concepts and use of natural materials. The research arm put forward 3 criteria, after which the author also raised 3 lessons to study children's development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectattīstība
dc.subjectmatemātika
dc.subjectdabas materiāli
dc.subjectsadarbība
dc.titleMatemātisko priekšstatu veicināšana ar dabas materiāliem 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativePromotion of mathematical concepts with natural materials for 5-6 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record