Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorApsīte, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:05Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91707
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62334
dc.description.abstractDarba autore: Santa Apsīte. Darba nosaukums: Vides ietekme pašvadītas mācīšanās sekmēšanā 4-5 gadus veciem bērniem. Darba mērķis ir teorētiski pamatot, noteikt un eksperimentāli pārbaudīt pedagoģiskos nosacījumus mācību vides izveidei, lai sekmētu pašvadītu mācīšanos 4-5 gadus veciem bērniem. Literatūras analīze ļāva secināt, ka pašvadītas mācīšanās sekmēšana pirmsskolas vecumam ir saistīta ar bērna dažāda veida aktivitāšu attīstību, kurā viņš gūst iespēju izpausties. Pētījums pierādīja, ka pedagoģiskie apstākļi ļauj vispusīgi attīstīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu, veicinot pašvadītas mācīšanās sekmēšanu. Autores identificētos pedagoģiskos apstākļus var izmantot pirmsskolas bērnu pašvadītas mācīšanās sekmēšanā. Pētījuma darbu veido 37 lpp., t.sk. 6 tabulas, 5 attēli, 36 avotus un 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: vide, pašvadīta mācīšanās, sekmēšana, caurviju prasmes, vidējā pirmsskolas vecuma bērni
dc.description.abstractAuthor of the paper: Santa Apsite. Title of the paper: The influence of the environment in promoting self-directed learning in 4-5 year old children. The aim of the paper is to theoretically substantiate, determine and experimentally test the pedagogical conditions for promoting self-directed learning for 4-5 year old children. The literature analysis made it possible to conclude that the promotion of self-directed learning for preschool age is related to the development of various types of activities of the child, in which he gets the opportunity to express himself. The research proved that the pedagogical conditions allow comprehensive development of the child of middle preschool age, contributing to the promotion of self-directed learning. The pedagogical conditions identified by the author can be used to promote self-directed learning of preschool children. The research paper consists of 37 pages, incl. 6 tables, 5 pictures, 36 sources and 5 appendices. Key words: environment, self-directed learning, facilitation, transition skills, children of middle preschool age
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvide
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectvidējā pirmsskolas vecuma bērni
dc.titleVides ietekme pašvadītas mācīšanās sekmēšanā 4-5 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeThe influence of the environment in promoting self-directed learning in 4-5 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record