• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sadarbības prasmju attīstības sekmēšanas iespējas rotaļdarbībā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem

Thumbnail
View/Open
299-91710-Truksne_Evita_et20021.pdf (678.5Kb)
Author
Truksne, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Purmale, Rasma
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba temats: “Sadarbības prasmju attīstības sekmēšanas iespējas rotaļdarbībā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem”. Kvalifikācijas darba autore: Evita Truksne Darba mērķis: analizēt teorētisko literatūru par sadarbību, to ietekmējošiem faktoriem un praktiski pētīt rotaļas ietekmi uz sadarbības prasmju apguvi un pilnveidi 3-4 gadus veciem bērniem. Darba uzdevumi: 1.Analizēt teorētiskās atziņas par sadarbības prasmes attīstību un pilnveidi jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. 2.Izstrādāt kritērijus un rādītājus bērnu sadarbības prasmju izpētei. 3.Mērķtiecīgi atlasīt rotaļas sadarbības prasmes attīstībai un pilnveidei. 4.Veikt praktisko pētījumu. 5.Analizēt pedagoģiskās darbības sadarbības prasmes sekmēšanai rezultātus un izstrādāt priekšlikumus. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskās metodes: teorētiskās literatūras un citu avotu analīze, datu apstrāde. 2. Praktiskās metodes: novērojums, anketēšana (vecāku). Darba apjoms: 38 lapas, 12 attēlus, 4 tabulas, 23 literatūras avotus un 3 pielikumus Atslēgas vārdi: sadarbība, prasme, rotaļa, jaunākais pirmsskolas vecums
 
Theme: Opportunities for promoting the development of cooperation skills for children of younger preschool age. Author: Evita Truksne The aim of the study: to analyze the theoretical literature on cooperation, its influencing factors and to practically study the influence of play on learning and improving cooperation skills for 3-4 years old children. The objectives: 1.To analyze the theoretical knowledge about the development and improvement of cooperation skills for children of younger preschool age. 2.To develop criteria and indicators for the study of children’s cooperation skills. 3.Purposefully select games for the development and improvement of cooperation skills. 4.Conduct practical research. 5.Analyze the results of pedagogical activities for promoting cooperation skills and develop proposals. Methods used in work: 1.Theoretical methods: analysis of theoretical literature and other sources, data processing. 2.2. Practical methods: observation, questionnaire (parents). The work consists of: 38 pages, 12 images, 4 tables, 23 sources of literature, 3 annexes Key words: cooperation, skill, play, younger preschool age  
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62337
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV