Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorTruksne, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:05Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91710
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62337
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Sadarbības prasmju attīstības sekmēšanas iespējas rotaļdarbībā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem”. Kvalifikācijas darba autore: Evita Truksne Darba mērķis: analizēt teorētisko literatūru par sadarbību, to ietekmējošiem faktoriem un praktiski pētīt rotaļas ietekmi uz sadarbības prasmju apguvi un pilnveidi 3-4 gadus veciem bērniem. Darba uzdevumi: 1.Analizēt teorētiskās atziņas par sadarbības prasmes attīstību un pilnveidi jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. 2.Izstrādāt kritērijus un rādītājus bērnu sadarbības prasmju izpētei. 3.Mērķtiecīgi atlasīt rotaļas sadarbības prasmes attīstībai un pilnveidei. 4.Veikt praktisko pētījumu. 5.Analizēt pedagoģiskās darbības sadarbības prasmes sekmēšanai rezultātus un izstrādāt priekšlikumus. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskās metodes: teorētiskās literatūras un citu avotu analīze, datu apstrāde. 2. Praktiskās metodes: novērojums, anketēšana (vecāku). Darba apjoms: 38 lapas, 12 attēlus, 4 tabulas, 23 literatūras avotus un 3 pielikumus Atslēgas vārdi: sadarbība, prasme, rotaļa, jaunākais pirmsskolas vecums
dc.description.abstractTheme: Opportunities for promoting the development of cooperation skills for children of younger preschool age. Author: Evita Truksne The aim of the study: to analyze the theoretical literature on cooperation, its influencing factors and to practically study the influence of play on learning and improving cooperation skills for 3-4 years old children. The objectives: 1.To analyze the theoretical knowledge about the development and improvement of cooperation skills for children of younger preschool age. 2.To develop criteria and indicators for the study of children’s cooperation skills. 3.Purposefully select games for the development and improvement of cooperation skills. 4.Conduct practical research. 5.Analyze the results of pedagogical activities for promoting cooperation skills and develop proposals. Methods used in work: 1.Theoretical methods: analysis of theoretical literature and other sources, data processing. 2.2. Practical methods: observation, questionnaire (parents). The work consists of: 38 pages, 12 images, 4 tables, 23 sources of literature, 3 annexes Key words: cooperation, skill, play, younger preschool age  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsadarbība
dc.subjectprasme
dc.subjectrotaļa
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecumposms
dc.titleSadarbības prasmju attīstības sekmēšanas iespējas rotaļdarbībā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativeOpportunities for promoting the development of cooperation skills in play activities for children of younger preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record