Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorTrofimova, Jevgeņija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:09Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91751
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62364
dc.description.abstractSociāli emocionālās mācīšanās (SEM) sekmē labāku garīgo un fizisko veselību, paaugstina akadēmisko motivāciju, labklājību un veicina veselīgu sociālo izaugsmi. Kvalifikācijas darba mērķis bija izpētīt sociāli emocionālās mācīšanās būtību, kā arī pedagogu un vecāku lomu tās veicināšanā. Darba ietvaros tika veikt pētījums par pirmsskolas X pedagogu un vecāku sadarbības iespējām bērnu sociāli emocionālās mācīšanās veicināšanā. Rezultātā darba autore secina, ka var veicināt pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbību, ja pirmsskolas pedagogi un bērnu vecāki izprot savu lomu bērnu SEM veicināšanā. Vecākiem ir svarīgi saņemt padziļinātu informāciju par SEM, viņiem vispopulārākais veids ir uzaicināt ārējo konsultantu ar lekciju par sociāli emocionālo mācīšanos.
dc.description.abstractSocial emotional learning (SEL) promotes better mental and physical health, improves academic performance and chances of future life success, encourages social growth. The present paper aims at investigating important aspects of SEL, as well as teachers' and parents' roles in its incorporation. Having conducted a research on the possibilities of cooperation between preschool teachers and children's parents in the process of SEL, the author of the given paper concludes that the cooperation is possible if parents and teachers are both aware of their roles. It is important for parents to obtain detailed information concerning SEL with the help of guest lecturer. Keywords: cooperation between preschool teachers and parents, social-emotional learning (SEL)
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpedagogu
dc.subjectvecāku
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsociāli emocionālā mācīšanās
dc.titlePirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbība bērnu sociāli emocionālās mācīšanās veicināšanā
dc.title.alternativeCooperation between preschoool teachers and parents in implementing children's social emotional learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record