Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorAnsone, Egija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:11Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91763
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62373
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas “Pirmsskolas skolotājs” studente Egija Ansone. Darba zinātniskā vadītāja ir Dr.paed. Dagnija Vigule. Darba temats: “Pedagoga un bērna mijiedarbība sadarbības prasmju veicināšanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesā”. Mērķis ir teorijā un praksē pētīt pedagoga un bērna mijiedarbību, kas veicinātu sadarbības prasmes pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: teorijas izpēte par pirmā attīstības posma bērnu sadarbības prasmēm un mijiedarbības nozīmi tās veicināšanai; pētījuma daļā tiek novērota pedagoga un bērna mijiedarbība, kas vērsta uz sadarbības prasmes veicināšanu. Pētījuma gaitā tika gūts apstiprinājums mijiedarbības nozīmei sadarbības prasmju veicināšanā, atklātas svarīgākās veiksmīgas mijiedarbības komponentes un pedagoga īpatnības. Kvalifikācijas darba apjoms ir 33 lapaspuses, izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 35 avoti. Darba atslēgasvārdi: sadarbība, mijiedarbība, mācīties, dzīvotprasme.
dc.description.abstractThe author of the qualification thesis is Egija Ansone, a student of the first-level professional higher education study program " Primary school teacher " of the Faculty of Pedagogy, Psychology, and Art of the University of Latvia. Scientific supervisor Dr. paed. Dagnija Vigule. The topic of the work: "The interaction between the teacher and the child for the promotion of cooperation skills in the preschool pedagogical process". The goal is to study in theory and practice the interaction between the pedagogue and the child, which would promote cooperation skills in the preschool pedagogical process. The qualification work consists of two parts: the study of the theory about the cooperation skills of children in the first stage of development and the importance of interaction for its promotion; in the part of the study, the interaction between the pedagogue and the child is observed, which is aimed at promoting cooperation skills. In the course of the research, the importance of interaction in promoting cooperation skills was confirmed, and the most important components of successful interaction and the characteristics of the pedagogue were revealed. The scope of the qualification work is 33 pages, the list of used literature and sources includes 34 sources. Job keywords: cooperation, interaction, learning, life skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsadarbība
dc.subjectmijiedarbība
dc.subjectmācīties
dc.subjectdzīvotprasme
dc.titlePedagoga un bērna mijiedarbība sadarbības prasmju veicināšanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeThe interaction between the teacher and the child for the promotion of cooperation skills in the preschool pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record