Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorBurve, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:24Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93069
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62465
dc.description.abstractMaģistra darbā ir analizēti pētījumi un teorētiskās nostādnes par agrīnu svešvalodas apguvi un tās veicināšanu, pamatota agrīnas svešvalodas apguves nepieciešamība un ieguvumi. Darba mērķis ir izvērtēt angļu valodas apguves ieviešanas iespējas pirmsskolas mācību saturā Latvijā. Darba teorētiskajā daļā autore apskata valodas nozīmes aspektus un analizē priekšrocības angļu valodas apguves uzsākšanai pirmsskolas vecumā. Darba pētījuma daļā kā datu vākšanas metodi autore izmanto interviju un dokumentu analīzi, un apraksta iegūtos datus kontekstā ar pētniecisko jautājumu. Darba rezultāts ir izstrādāti risinājumi galvenajām ar svešvalodas apguves ieviešanu pirmsskolas mācību saturā saistītajām problēmām, kā arī izdarīti secinājumi. Atslēgvārdi: pirmsskola, valoda, angļu valoda, agrīna svešvalodas apguve.
dc.description.abstractIn the master’s thesis researches of theoretical concepts of early foreign language acquisition and facilitation are analyzed, the necessity and benefits of early foreign language acquiring are substantiated. The aim of the master’s thesis is to evaluate the possibilities of implementation English language acquiring into preschool curricula in Latvia. In the theoretical part of the thesis the author examines aspects of the language significance and analyses benefits of English language acquiring at preschool age. In the research part of the thesis the author uses an interview and document analysis as data collection methods and describes the obtained data through the context of proposed research question. As result the solutions for main problems related to the implementation of foreign language in preschool curricula have been developed, as well as recommendations are made, and conclusions are set. Keywords: preschool, languge, English, early language acquisition
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectValoda
dc.subjectAngļu valoda
dc.subjectAgrīna svešvalodas apguve
dc.titleSvešvalodas apguves ieviešanas pirmsskolas mācību saturā izvērtēšana
dc.title.alternativeEvaluation of Foreign Language Acquiring Implementation in Preschool Curriculum
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record