Show simple item record

dc.contributor.advisorUpmane, Anda
dc.contributor.authorZalaks, Renārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:27Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93812
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62489
dc.description.abstractPētījuma mērķis bija noskaidrot, kāda ir personības iezīmju un pašcieņas saistība ar tieksmi pēc slavas influenceriem. Pētījumā piedalījās 50 respondenti, kuri bija vecumā no 18 līdz 34 gadiem (M = 24,18, SD = 4,54). 43 respondenti ir no Lielbritānijas un dalās ar saturu angļu valodā, savukārt 7 no respondentiem ir no Latvijas un dalās ar saturu latviešu valodā. Pētījumā tika izmantota Lielā Piecinieka aptauja (Big Five Inventory; BFI, John & Srivastava, 1999), Rozenberga pašcieņas aptauja (Rosenberg Self Esteem scale, Rosenberg, 1965) un “Tieksme pēc slavas” aptauja (Gountas et. al., 2012). Pētījumā tika atklāta statistiski nozīmīga pozitīva korelācija starp apzinīgumu un pašcieņu, kā arī starp ekstraversiju un pašcieņu.
dc.description.abstractThe aim of this study was to find a correlation between personality traits, self-esteem and desire for fame for influencers. The study involved 50 respondents aged 18 to 34 years old (M = 24.18, SD = 4.54). 43 participants were from the United Kingdom and shared content in English, while 7 participants were from Latvia and shared content in Latvian. The "Big Five" questionnaire (John & Srivastava, 1999), Rosenberg's self-esteem scale (Rosenberg, 1965), and the "Desire for fame" questionnaire (Gountas et. al., 2012) were used in the study. The study revealed a statistically significant positive correlation between conscientiousness and self-esteem, as well as between extraversion and self-esteem.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjecttieksme pēc slavas
dc.subjectinfluenceri
dc.subjectdesire for fame
dc.subjectinfluencers
dc.titlePersonības iezīmju un pašcieņas saistība ar tieksmi pēc slavas influenceriem
dc.title.alternativePersonality Traits and Self-Esteem Correlation with Desire for Fame for Influencers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record