Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorCekule, Laila
dc.contributor.authorKārkliņa, Marta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:16Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91811
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62696
dc.description.abstractBioloģiskā lauksaimniecība ir straujāk augošais tirgus pasaulē, arī Latvijā bioloģiskās lauksaimniecības nozare turpina attīstīties. Pēdējos gados ir pieaugusi arī patērētāju interese par iegādāto produktu izcelsmi un kvalitāti, jo, gatavojot pašiem, ir vairāk iespēju kontrolēt, kās tiek izmantots gatavošanas procesā. Laikā, kad arvien vairāk cilvēku uzņemas atbildību par savu un apkārtējās vides labklājību, bieži vien patērētāji dod priekšroku ekoloģiskajiem produktiem. Pieaugot interesei par veselīgu dzīvesveidu, pārtikas nozarē aug arī pieprasījums pēc ekoloģiskajiem produktiem, kas arī nosaka darba aktualitāti. Par darba mērķi autore ir izvirzījusi novērtēt uzņēmuma SIA Zeltlejas konkurētspēju un izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Darbs ir izklāstīts 63 lapās, tas satur 9 tabulas, 16 attēlus, 5 pielikumus un tā izstrādei tika izmantoti 79 informācijas un literatūras avoti
dc.description.abstractOrganic agriculture is the fastest growing market in the world, and the organic agriculture industry continues to develop in Latvia as well. Recently, consumers' interest in the origin and quality of the purchased products has also increased, as there are more opportunities to control what is used in the cooking process when cooking it yourself. At a time when more and more people are taking responsibility for their well-being and the well-being of the environment, consumers often prefer ecological products. As the interest in a healthy lifestyle grows, the demand for ecological products in the food industry also grows, which also determines the relevance of the work. The aim of the work is to evaluate the competitiveness of the company Ltd. Zeltlejas and develop proposals for increasing competitiveness. The work is presented in 63 pages, it contains 9 tables, 16 images and 79 sources of information and literature were used for its development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectkonkurence
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.subjectbioloģiskā lauksaimniecība
dc.titleBioloģiskās lauksaimniecības uzņēmuma SIA “Zeltlejas” konkurētspējas paaugstināšanas iespējas.
dc.title.alternativeOpportunities for increasing competitiveness of Latvian organic agriculture of Ltd. Zeltlejas.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige