• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma “Latvijas izplatītājs” zīmola “LACTIMA” mārketinga pasākumi virzīšanai tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-92219-Djatlovskis_Dmitrijs_dd19053.pdf (1.620Mb)
Author
Djatlovskis, Dmitrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Pētījuma mērķis: uzņēmuma “Latvijas izplatītājs” kausēta siera “LACTIMA” produkta apgrozījuma un realizācijas vietas daudzuma palalināšanā. Balsoties uz literatūras avotiem, uzņēmuma “Latvijas izplatītājs” kausēta siera “LACTIMA” pārdošanas datiem no 07.2021 līdz 06.2022 un autora profesionālo pieredzi, izpētīt, kā uzlabot esošos pārdošanas kanālus, kādus jaunus klientus nepieciešams piesaistīt, ka motivēt darbiniekus, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus. Pētījumu rezultāta darbā autors secina, ka uzņēmums “Latvijas izplatītājs” varēs 2023. gada palielināšana kausēto sieru “LACTIMA” naudas apgrozījumu uz 25% un realizēt to preci 1500 tirdzniecības vietās. Bakalaura darba apjoms ir 65 lapaspuses, kas ietver 7 tabulas, 18 attēlus un 2 pielikumus.
 
The purpose of the study: to increase the turnover and the number of places of sale of the processed cheese "LACTIMA" of the company "Latvijas prīteājs". Based on the literature sources, the sales data of the processed cheese "LACTIMA" of the company "Latvijas prīteājs" from 07.2021 to 06.2022 and the author's professional experience, to study how to improve the existing sales channels, what new customers need to be attracted, and to motivate employees in order to achieve the company's goals. The author concludes in the work of the research results that the company "Latvijas prīteājs" will be able to increase the cash turnover of processed cheeses "LACTIMA" to 25% in 2023 and sell this product in 1,500 sales points. The volume of the bachelor thesis is 65 pages, which includes 7 tables, 18 figures and 2 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62718
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV