Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņš
dc.contributor.authorDjatlovskis, Dmitrijs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:20Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other92219
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62718
dc.description.abstractPētījuma mērķis: uzņēmuma “Latvijas izplatītājs” kausēta siera “LACTIMA” produkta apgrozījuma un realizācijas vietas daudzuma palalināšanā. Balsoties uz literatūras avotiem, uzņēmuma “Latvijas izplatītājs” kausēta siera “LACTIMA” pārdošanas datiem no 07.2021 līdz 06.2022 un autora profesionālo pieredzi, izpētīt, kā uzlabot esošos pārdošanas kanālus, kādus jaunus klientus nepieciešams piesaistīt, ka motivēt darbiniekus, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus. Pētījumu rezultāta darbā autors secina, ka uzņēmums “Latvijas izplatītājs” varēs 2023. gada palielināšana kausēto sieru “LACTIMA” naudas apgrozījumu uz 25% un realizēt to preci 1500 tirdzniecības vietās. Bakalaura darba apjoms ir 65 lapaspuses, kas ietver 7 tabulas, 18 attēlus un 2 pielikumus.
dc.description.abstractThe purpose of the study: to increase the turnover and the number of places of sale of the processed cheese "LACTIMA" of the company "Latvijas prīteājs". Based on the literature sources, the sales data of the processed cheese "LACTIMA" of the company "Latvijas prīteājs" from 07.2021 to 06.2022 and the author's professional experience, to study how to improve the existing sales channels, what new customers need to be attracted, and to motivate employees in order to achieve the company's goals. The author concludes in the work of the research results that the company "Latvijas prīteājs" will be able to increase the cash turnover of processed cheeses "LACTIMA" to 25% in 2023 and sell this product in 1,500 sales points. The volume of the bachelor thesis is 65 pages, which includes 7 tables, 18 figures and 2 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectreklāma
dc.subjectkausētais siers
dc.subjectuzņēmums “Latvijas izplatītājs”
dc.titleUzņēmuma “Latvijas izplatītājs” zīmola “LACTIMA” mārketinga pasākumi virzīšanai tirgū.
dc.title.alternativeCompany “Latvijas izplatītājs” marketing activities for the promotion on market of the "LACTIMA" brand.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record