Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīls
dc.contributor.authorBulzga, Anna Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:28Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93641
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62772
dc.description.abstractKad uzņēmums ir nostiprinājis savu pozīciju tirgū un ieguvis lielu atpazīstamību, tā vēlme ir paplašināt savu tirdzniecības teritoriju. Mūsdienās tas ir vieglāk īstenojams, jo globalizācijas attīstība ļauj viegli piekļūt starptautiskajiem tirgiem. Ja uzņēmums vēlas paplašināties ārvalstu tirgos, tam ir jāizvērtē dažādi paplašināšanās veidi, lai atrastu piemērotāko risinājumu. Ir pieejami astoņi primārie uzņēmumu paplašināšanās veidi, tie tiek izvērtēti uzņēmuma piemērotībai ar faktoriem kā iesaistīšanās tās darbībā un finansiālo resursu iespējām. Iegūtie rezultāti norāda uz uzņēmuma SIA ”Ciambella” pašreizējo finansiālo rezervju iztrūkumu, ko ieguldīt tā paplašināšanās veidā. Uzņēmumam iespējamais paplašināšanās veids būtu franšīzes, kas nodrošina iespēju, kā uzņēmums var paplašināties ar mazāku risku un mazākiem finansiālajiem ieguldījumiem.
dc.description.abstractOnce a company has established a strong position in the market and gained significant recognition, it typically desires to expand its sales territory. In today's globalized world, expanding into foreign markets is relatively easier due to the ease of access. However, before venturing into new markets, a company needs to evaluate different expansion methods to determine the most suitable solution. There are eight primary types of business expansion available, and each must be evaluated based on factors such as the level of involvement required and financial resource capabilities. In the case of SIA "Ciambella," the evaluation results indicate a current lack of financial reserves for investment in expansion. Therefore, franchising may be a possible option for the company to expand with reduced risk and lower financial investments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectglobalizācija
dc.subjectpaplašināšanās veidi
dc.subjectrisks
dc.subjectfinansiālie ieguldījumi
dc.subjectfranšīzes
dc.titleLatvijas uzņēmuma ieiešanas stratēģijas ārvalstu tirgos
dc.title.alternativeEntry strategies of a Latvian company in foreign markets
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record