• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola uztveres veidošana preču un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā SIA “PicaTron”.

Thumbnail
View/Open
303-93897-Smiltans_Mareks_ms20130.pdf (1.960Mb)
Author
Smiltāns, Mareks
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura “Zīmola uztveres veidošana preču un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā SIA “PicaTron”” mērķis ir izpētīt zīmola uztveres veidošanu un kvalitātes nodrošināšanu SIA “PicaTron”, izstrādāt priekšlikumus zīmola uztveres un kvalitātes uzlabošanai. Pirmajā nodaļā tiks pētīti zīmola uztveres veidošanas preču un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā tiks raksturota SIA “PicaTron” darbības vide, zīmola uztveres veidošana, kvalitātes nodrošināšana. Trešajā nodaļā tiks analizēti SIA “PicaTron” darbinieku intervijas un klientu aptaujas rezultāti par Picburg zīmola uztveri no kvalitātes viedokļa. Tiks secināts, ka kvalitāte ir viens no galvenajiem zīmola uztveres elementiem, pēc kura patērētāji vērtē zīmola pievilcību. Apjoms 80 lpp., satur 18 tabulas, 5 attēlus, 7 pielikumus, izmantoti 55 literatūras avoti.
 
The aim of the Bachelor Thesis “Creating Brand Perception in Ensuring Product and Service Quality in “PicaTron” Ltd” is to study the brand perception creation and quality assurance and develop the brand perception and quality improvement proposals of “PicaTron” Ltd. The first chapter will study the theoretical aspects of creating brand perception in quality assurance of goods and services. The second chapter will describe the operating environment of “PicaTron” Ltd, brand perception creation and quality assurance. The third chapter will analyse the results of “PicaTron” Ltd employee interviews and customer surveys regarding the perception of the Picburg brand in terms of quality assurance. It will be concluded that quality is one of the main brand perception elements, according to which consumers evaluate brand attractiveness. Volume is 80 p., including 18 tables, 5 pictures, 7 appendices, 55 literary sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62822
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV