Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorSmiltāns, Mareks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:35Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93897
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62822
dc.description.abstractBakalaura “Zīmola uztveres veidošana preču un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā SIA “PicaTron”” mērķis ir izpētīt zīmola uztveres veidošanu un kvalitātes nodrošināšanu SIA “PicaTron”, izstrādāt priekšlikumus zīmola uztveres un kvalitātes uzlabošanai. Pirmajā nodaļā tiks pētīti zīmola uztveres veidošanas preču un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā tiks raksturota SIA “PicaTron” darbības vide, zīmola uztveres veidošana, kvalitātes nodrošināšana. Trešajā nodaļā tiks analizēti SIA “PicaTron” darbinieku intervijas un klientu aptaujas rezultāti par Picburg zīmola uztveri no kvalitātes viedokļa. Tiks secināts, ka kvalitāte ir viens no galvenajiem zīmola uztveres elementiem, pēc kura patērētāji vērtē zīmola pievilcību. Apjoms 80 lpp., satur 18 tabulas, 5 attēlus, 7 pielikumus, izmantoti 55 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor Thesis “Creating Brand Perception in Ensuring Product and Service Quality in “PicaTron” Ltd” is to study the brand perception creation and quality assurance and develop the brand perception and quality improvement proposals of “PicaTron” Ltd. The first chapter will study the theoretical aspects of creating brand perception in quality assurance of goods and services. The second chapter will describe the operating environment of “PicaTron” Ltd, brand perception creation and quality assurance. The third chapter will analyse the results of “PicaTron” Ltd employee interviews and customer surveys regarding the perception of the Picburg brand in terms of quality assurance. It will be concluded that quality is one of the main brand perception elements, according to which consumers evaluate brand attractiveness. Volume is 80 p., including 18 tables, 5 pictures, 7 appendices, 55 literary sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectZīmols
dc.subjectZīmola uztvere
dc.subjectKvalitāte
dc.subjectSIA "PicaTron"
dc.subjectPicburg
dc.titleZīmola uztveres veidošana preču un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā SIA “PicaTron”.
dc.title.alternativeCreating Brand Perception in Ensuring Product and Service Quality in “PicaTron” Ltd.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record