Show simple item record

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorOša, Vineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:14:26Z
dc.date.available2023-09-04T09:14:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other92186
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62992
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Dezinformācija sociālajā medijā “TikTok”: platformas specifika un jauniešu medijpratība”. Darba mērķis ir izpētīt sociālā medija “TikTok” saturu, noskaidrot vai jaunieši prot atpazīt dezinformāciju, kādu saturu ikdienā patērē sociālajā medijā “TikTok” un cik spējīgi ir jaunieši medijpratības jautājumos. Ar šī darba palīdzību tiks noskaidrots vai jauniešiem ir un kādas zināšanas ir medijpratības jautājumos un vai sociālajā medijā “TikTok” jaunieši prot atšķirt dezinformāciju, jo aizvien vairāk sociālajos medijos parādās dezinformatīvs saturs, ar kuru cilvēki turpina dalīties tālāk, nepārbaudot informāciju, bet izlasot uzrakstu vai raksta aprakstu. Bakalaura darba teorētiskajā daļā raksturots sociālais medijs un sociālais medijs “TikTok”, medijpratība, dezinformācija, jaunieši. Pēc pētījuma rezultātiem var secināt, ka jaunieši nejūtās pietiekami spēcīgi un kompetenti atpazīstot dezinformāciju sociālajā medijā “TikTok”. Arī medijpratības jautājumos, jaunieši apšauba savas prasmes.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor's work is “Disinformation on the social media "TikTok": the specifics of the platform and the media literacy of young people.” The aim of the work is to explore the content of the social media “TikTok”, to find out whether young people are able to recognise the disinformation that is consumed daily by the social media “TikTok” and how capable young people are in mediumsliteracy. This work will make it clear whether young people have and what knowledge they have in matters of mediation, and whether young people in the social media “TikTok” are able to distinguish between disinformation, because more and more disinformative content appears on social media, with which people continue to share information without checking the information, while reading the inscription or writing. The theoretical part of the bachelor's work describes the social media and social media “TikTok”, mediating, disinformation, young people. Following the results of the study, it can be concluded that young people do not feel sufficiently strong and competent in recognizing disinformation on the social media “TikTok”. Also in matters of the media literacy of young people, they question their skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectjaunieši
dc.subjectsociālais medijs TikTok
dc.subjectdezinformācija
dc.subjectmedijpratība
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleDezinformācija sociālajā medijā “TikTok”: platformas specifika un jauniešu medijpratība
dc.title.alternativeDisinformation on the social media "TikTok": the specifics of the platform and the media literacy of young people
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record