• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SUĢESTOPĒDIJAS PAŅĒMIENI SKOLĒNU RUNAS TRAUKSMES MAZINĀŠANAI 8. KLASES ANGĻU VALODAS STUNDĀS

Thumbnail
Открыть
299-95283-Vire_Madara_mv19047.pdf (1.109Mb)
Автор
Vīre, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba mērķis bija izpētīt Suģestopēdijas paņēmienu efektivitāti 8. klases skolēnu angļu valodas runas trauksmes mazināšanā. Strādājot ar šiem skolēniem divu gadu garumā, autore ir novērojusi skolēnu nevēlēšanos runāt angļu valodā mācību stundu laikā. Kā pētījuma metode tika izvēlēta gadījuma izpēte. Pētījumā tika izmantotas datu vākšanas metodes, kā Publiskās runas trauksmes skala (PSCAS), autores novērojumi mācību stundās, runas daļas pārbaudījumu rezultāti un intervijas ar pētījumā iesaistītajiem skolēniem. Tika secināts, ka Suģestopēdijas paņēmi var tikt izmantoti mācību stundās, lai uzlabotu klases kopējo atmosfēru, tomēr tie negarantē individuālu izaugsmi, jo pēc šo paņēmienu izmantošanas diviem no trīs skolēniem trauksmes līmenis bija augstāks nekā pētījuma sākumā. No otras puses, pētījuma beigās divi no trīs skolēniem uzrādīja labāku rezultātu runas daļas pārbaudījumā.
 
The aim of the Bachelor’s Paper was to examine if Desuggestopedia activities are efficient in the reduction of Form 8 students’ foreign language speaking anxiety. The author of the Paper has worked closely with these students and observed their reluctance to speak English during lessons for two years. A case study was chosen as the research method. The data collection methods were Public Speaking Classroom Anxiety Scale, researcher’s observations during lessons, speaking test results and interview with the research sample. Correspondingly, it was concluded that Desuggestopedia activities can be used to improve the overall classroom environment, but do not guarantee improvements for individual students as the level of anxiety after the implementation of Desuggestopedia activities increased for two of the three students, although it did have a positive impact on the speaking test results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63172
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV