Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorZariņš, Atis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:12Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93618
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63303
dc.description.abstractMaģistra darbs “ klientu apkalpošanas sistēma ieviešana (CRM) nekustāmo īpašumu apkalpotāju koplietojuma digitalizācijas platforma ” mērķis ir izveidot vienotu platformu ar kas nodrošina klientu apkalpošanu, klientu datu uzkrāšanu, un komunikāciju ar klientu valsts un pašvaldību neskatāmo īpašumu apsaimniekotajiem. Klientu apkalpošanas platformu paredzēta kā koplietojuma platforma valsts un nekustamo īpašumu apsaimniekotajiem, tā izvietošana paredzēta valsts nozīmes digitālajos datu centrā. Izpētes daļā autors apzināja valsts un pašvaldības nekustamo īpašumu apsaimniekotāju klientu apkalpošanas procesiem, to problēmām. Maģistra darba autors piedāvā izveidot vienotu klientu apkalpošanas sistēmas platformas ieviešanu atvērtā koda platformā. Turpmāk maģistra darbā autors izmantos terminoloģiju – klientu apkalpošanas platforma. Risinājums tiek izveidots projekta veidā. Maģistra darbs sastāv no 81 lapām, tas sastāv no 3 nodaļām, 23 Attēliem, 12 tabulām, 36. pielikumiem.
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis "customer service system implementation (CRM) digitalization platform for real estate operators" is to create a single platform that ensures customer service, customer data collection, and communication with the managers of the client's state and local government intangible assets. The customer service platform is intended as a shared platform for state and real estate managers, its deployment is planned in digital data centers of national importance. In the research part, the author identified the customer service processes of state and municipal real estate managers, their problems. The author of the master's thesis proposes to create a unified implementation of the customer service system platform on an open source platform. In the future, the author will use the terminology - customer service platform. The solution is created in the form of a project. The master's thesis consists of 81 pages, it consists of 3 chapters, 23 Figures, 12 tables, 36 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectklienta apkalpošanas platforma
dc.subjectklienta kontaktcentri
dc.subjectvalsts nozīmes datu centri
dc.subjectKlientu apkalpošana
dc.titleKlientu apkalpošanas sistēmas ieviešana (CRM) nekustāmo īpašumu apkalpotāju koplietojuma digitalizācijas platforma
dc.title.alternativeImplementation of customer service system (CRM) digitalization platform for real estate service provider
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record