Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņš
dc.contributor.authorJanševska, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:13Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93642
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63305
dc.description.abstractMotivācijai ir liela nozīme uzņēmējdarbībā, jo tas ir tas faktors, kas visvairāk ietekmē katra darbinieka veiktspēju uzņēmumā, secīgi ietekmējot uzņēmuma darbību, konkurētspēju un attīstību. Darba mērķis ir, pamatojoties uz zinātniskās literatūras un darbinieku aptaujas, identificēt motivācijas sistēmas pilnveides iespējas uzņēmumā SIA “Allnex” Latvia. Bakalaura darbā ir apskatītas vairākas motivācijas teorijas un dažādi motivācijas veidi, kurus var izmantot un izmanto uzņēmumi darba vietās. Papildus apskatīti dažādi faktori, kuri var ietekmēt motivācijas līmeni. Datu iegūšanai izmantota autora veidota aptauja, uz kuru atbildēja 106 respondenti. Ievāktie dati tiek analizēti, tiek izveidoti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai. Darba apjoms ir 62 lapaspuses, tas satur 20 attēlus. Bakalaura darbā izmantoti 26 literatūras un citi informācijas avoti. Atslēgvārdi: motivācija, motivācijas teorijas, SVID analīze, motivācijas nozīme, Allnex, uzņēmējdarbība, anketēšana.
dc.description.abstractMotivation is important in business because it is the factor that has the greatest impact on the performance of each employee in the company, in turn affecting the performance, competitiveness and development of the company. The aim of this bachelor thesis is to identify the opportunities for improvement of the motivation system in Allnex Latvia Ltd. on the basis of scientific literature and employee survey. The bachelor thesis deals with several motivation theories and different types of motivation that can be used and are used by companies in the workplace. In addition, different factors that can influence the level of motivation are discussed. A questionnaire designed by the author was used to obtain the data, which was answered by 106 respondents. The data collected is analysed, conclusions are drawn and proposals are made to improve the company's performance. The paper is 62 pages long and contains 20 figures. 26 literature and other information sources were used in the bachelor thesis. Keywords: motivation, motivation theories, SWOT analysis, importance of motivation, Allnex, entrepreneurship, questionnaire
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmotivācija
dc.subjectAllnex
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.subjectmotivācijas teorijas
dc.subjectmotivācijas nozīme
dc.titleMotivācijas nozīme uzņēmējdarbībā uzņēmumā SIA “Allnex” Latvia.
dc.title.alternativeThe role of motivation in entrepreneurship at SIA “Allnex” Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record