Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņš
dc.contributor.authorOmeļjanoviča, Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:16Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93914
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63316
dc.description.abstractŠī bakalaura darba mērķis ir izstrādāt atkārtoti lietojamu programmu tvītu sentimenta analīzei, izmantojot datu skrāpēšanas un mašīnmācīšanās metodes. Pētījums ietver attiecīgās literatūras analīzi un Twitter datu vākšanu. Savāktie dati tiek iepriekš apstrādāti un no tiem tiek izņemta nebūtiska informācija. Sentimenta analīze tiek veikta, izmantojot tādas metodes kā dabiskās valodas apstrāde un Naive Bayes, lai klasificētu katra tvīta noskaņojuma polaritāti. Pētījumā tiek analizētas tendences, kā cilvēki reaģē uz tēmām, kuras Accenture skar Twitter, un, pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek piedāvāti mārketinga ieskati un programma, kas spēj prognozēt jauna tvīta polaritāti.
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to develop a reusable application for tweet sentiment analysis using data scraping and machine learning techniques. The research includes analysis of relevant literature and collection of Twitter data. The collected data is pre-processed and irrelevant information is removed. Sentiment analysis is performed using techniques such as natural language processing and Naive Bayes to classify the sentiment polarity of each tweet. The study analyses trends in how people react to the topics Accenture covers on Twitter, offers marketing insights based on the results and program which is able to predict a sentiment of a new tweet.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectInženierzinātne
dc.subjectsentimenta analīze
dc.subjectTwitter
dc.subjectmašīnmācišanas
dc.subjectmākslīgais intelekts
dc.subjectNaive Bayes
dc.titleAccenture Twitter profila sentimentu analīze: inženiertehniskā pieeja marketinga ieskatiem
dc.title.alternativeSentiment analysis of Accenture Twitter profile: An engineering approach for marketing insight
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record