Influenceru mārketinga ietekme patērētāju lēmumu pieņemšanā skaistumkopšanas preču iegādē Latvijā.
Author
Rudziša, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba influenceru mārketinga ietekme uz patērētāju lēmumu pieņemšanu skaistumkopšanas preču iegādē Latvijā mērķis ir pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzi par influenceru mārketinga ietekmi uz patērētāja lēmumu pieņemšanu un skaistumkopšanas produktu pircēju aptaujas rezultātiem, izpētīt influenceru mārketinga ietekmi uz patērētāja lēmumu pieņemšanu Latvijas tirgū attiecībā uz skaistumkopšanas preču iegādi, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmumiem influenceru mārketinga aktivitāšu uzlabošanai. Bakalaura darbā ir 73 lpp., 7 tabulas, 10 attēli, 2 pielikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts ar 61 nosaukumu. The aim of the bachelor's thesis influencer marketing on consumer decision-making in the purchase of beauty products in Latvia is based on an analysis of the scientific literature on the influence of influencer marketing on consumer decision-making and the results of the survey of buyers of beauty products, to study the impact of influencer marketing on consumer decision-making in the Latvian market regarding the purchase of beauty products, as well as to develop proposals for companies in influencer marketing to improve activities. The bachelor's thesis contains 73 pages, 7 tables, 10 images, 2 appendices, a list of used literature and sources with 61 titles.